Bio Oil | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Friday, November 21, 2008

Bio Oil


sapa penah guna bio-oil ni?
lunch tadi..aku gatai2 masuk watson..tujuan nya nk beli lotion or minyak nk letak kat opis
sebab..perut aku GATAIIII ...macam nk jadi strechmark jer..pastu dah ada sket tanda2 strecthmark...sebelum merebak ..nak cegah la kan

masa ngandungkan aiman..alhamdulillah la..tak da strecthmark kat perut..ada la sket kat peha
dulu..aku dah sapu minyak baby johnson masa awal2 peknen lagi..

peknen kali ke 2 ni cam malas2 sket hehehe..kalo sempat sapu..kalo tak sempat ..idak la jadinya..
so akibatnya..skrg perut 8 bulan lebih mula rasa gatai2..merah2 tu...tgn ni asyik nak menggaru jer..takut nnt jadi parut..huhuhu

lunch hour tadi aku pon masuk watson..sblm ni aku guna cocoa butter from palmers ..tadi masuk nk carik tgk kot la sale murah....tiba2 mata aku nampak bio oil ni..sebelah cocoa butter tu..belek lama jugak baca itu ini..pastu teringin la nk cuba..rege rm32.80

rasa cam bagus jerrr..balik tu terus aku search hehehhe...
kalo baca review cam best jer la..
tungguuuuu aku nk pakai ...kalo bagus berkesan aku review kat sini lak..sharing is caring kan


more info kat sini..
REVIEWS

dan SINI

7 comments:

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

rajin gak dok sapu perut dgn lotion..saya masa anak pertama je itupun masa awal pastuh bz asyik lupe je...

sampai ler skrg ni kan..kat bahagian perut ni deria rasa kureng skit..cam tak sakit sgt bila cubit ke ape ke..byk lemak kot hehehe...

tp perut saya dulu besar sgt...awak ni kira kecil ler jugak...

atie said...

Teringat lak masa preg dulu...Bio oil tu penah beli untuk anak..ok.. sejuk bila disapu, tapi untuk hilang parut makan masa jugak.

Salam kenal..Suka baca blog mama2. Leh tukar2 cite pasal anak2.Lg pun cantik la blog ni

suzieapai said...

salam..cuba la dulu. ok jer.. sama la, naper ank ke-2 kita jd malas yer? tak serajin ank pertama..tak baguskan..sian ank kita. dh g sapu byk2 kt perut tu..ahaks

KV said...

akak masa peknen kan dina tak perasan wujudnya menda ni. Mmg strechmark teruk ah.
Tp la ni baru pakai, pun kdg2 lupa. Tp it's work la. Dah kurang terang tandanya.

ANAKIRANA said...

nrina,
hehe..kalo cubit tak sakit ..tak dak lemak la..kalo sakit tu ler lemak :)

atie,
tima kasih singgah blog kite.. rasana mau 3 bulan gak kot nk hilangkan parut..kalo baca review org lah

suzie ,
biasa la..org kata 2nd child syndrom?gitu la kot bunyinya..yg pertama biasanya excited heheheh..

kv,
takper..teruskan kv..hehe..lama2 ilang la kot..kalo ada duit wet laser treatment terus :p ekekkeke

PerantauSepi1306 said...

ana, akak dulu pakai minyak zaiton yo... sapu lumuq kat puyuts ni ha.. ada stretchmark tapi tak berapa teruk laaa... lamam gak nak hilang... dekat 7 tahun baru hilang betul...

ANAKIRANA said...

perantausepi,
owh lamaaaanya nk hilang..hhuhuu sabar2

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin