Bedugul | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, November 13, 2008

Bedugul

Bedugul ni kira mcm cameron highland jugak la.tanah tinggi..tingginya brp ek..alamak lupa lakk..tp kurang dari kintamani la..

dah kawasan sejuk ni..byk sayur ngn buah la kat atas ni dan jugak stoberi..mcm cameron..tp rasa kat cameron lagi byk kot dan lagi cantik view



otw..aiman nak duduk blkg srg2..mcm la dah besar sgt..nk berlasak la tu



dah smpai kat atas..berenti rehat jap..ada sesi amik gambo ngn binatang

tp asben tak pegang pon...








ujan dah mula turun sket2


nk teruskan perjalanan ke ladang stoberi




dah smpai pon..masuk percuma jer






tapi malang skali..buahnya udah dipetik semalam...so kami masuk tinggal yg kecik2 ajo



boleh la nk mkn 2 3 biji






hihih..kretip tau..tak yah guna pintu canggih2...pintu ni auto close tau...mcm ada motor yg control gitu..derang guna air dlm botol utk control takal tutup buka pintu..heheheh kretip2



gedik..hihihi

pastu kami turun ke Tasik bedugul..nama apa tasik ni tak igt..tp lg sng panggey tasik bedugul lah

canteeeekkk view kat sini...nak masuk kena bayar Rp15k kot utk 2 org ..














kebanyakan pintu gerbang nak masuk kat mana2..mesti camni..cam kuil terbelah gitu




mmg cantik scenery kat sini
















temple apa nama aku tak tau..hehe..tak igt laaa


ecehhhh....seni jugak asben aku nih




tak sempat pusing habis...hujan turun...kena la balik.. huhuhu


layan gambor jer la yer...korang jgn boring2 yerrr

1 comment:

cendawanintim said...

kat bali memang kaya ngan temple kan...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin