persiapan yang sgt sederhana | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, September 26, 2008

persiapan yang sgt sederhana

tahun ni tak beria2 sgt pon siap utk raya..alaaa..mcm la thn2 lepas sakan sgt ekekke...
mcm biasa..aku yg sederhana ..bersiap pon ala sederhana saja..tak elok membazirkan ewahhh

meh tgk apa yg disiapkan utk thn ni :-
-sofa baru >>>>>TIDAK ADA
-meja makan baru >>>>TIDAK ADA
-langsir baru >>>>>TIDAK ADA
-kereta baru >>>lagi la TIDAK ADA

-baju kurung >>> 2 psg saja..sepasang beli sdiri..sepasang sponsor dari cendawan hihihi
-baju melayu asben >>>sepasang
-baju melayu aiman >>>sepasang
-songkok baru 2 branak >>>srg satu

-kasut raya >>>srg satu..asben jer tak beli..ntah dia nk beli ke tak


-kueh raya >>>oder 2 balang jer..almond london hihihi..aku mmg tak niat nk ajak org dtg umah yg tgh serabut hehehe jahat tak
-kek coklat >>>1/2 kilo ja..tak tau la nk bwk balik melaka atau kami nk makan sekeluarga ja hihi


rasanya tu jer kot persiapan ala sederhana cara aku ...jgn memboros sgt kan..nnt pas raya jenuh keringgg ..ewahhh pandai nasihat org noooooo

petang2 ni malas dah nk kijeee....padahal mood raye aku biasa2 jer...

12 comments:

Ibu Emir said...

u, jemput raye rumah ok :) just buzz me.. selamat hari raya

NaZa said...

aku lg sederhana.. kasut raya xde pun... hari ni mmg xde mood nk keje. boss pun layan borak je. ekeke

viruspadu said...

SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN

dari vp, laloque dan An-nisa

faridmw said...

salam ziarah.. selamat hari raya.. moga bergembira bersama keluarga yang tercinta... senyum selalu disamping keluarga tercinta...

rynas said...

ana oklah tuh janji raya...persiapan raya tak ada tak per..yang PENTING persiapan baby. selamat hari raya maaf zahir batin.

ila said...

ana,
oklah tu, ada baju raya oklah tu...
aku pulun sikit raya thn ni, balas dendam thn lepas ala kadar jer coz baru abis pantang......hehehe

nnt jgn lupa jenguk blog baru aku...baru nak berjinak2...byk kena makeup lg..pelan2 la kan..

cendawanintim said...

itu kira dah banyak tuh, kuih muih pon saya ode balang jer, bagi kat mak n MIL, seb baik orang bagi 7 balang plak...banyak la sket..

baju raya ada 3 psg ajer...yang penting tuk iman...

betul tuh, raya sederhana ajer, takut tak sempat gaji bln depan kita dah 'pingsan'.

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

betul tu..saya pun sederhana gak...yg nampak seronok mesti budak2 sbb diorg punye persiapan yg dok beriya2 dgn baju beberapa pasang tu...

kuih pun takde lagi..satu je buat kuih redan tu...nanti nak dekat buat cornflaks plak...2 jenis je huhuhu...

KV said...

selamat hari raya, maaf zahir dan batin.

farah aminuddin said...

hehe..jimatnye akak! bagus2... xabes byk duit..hehe

kirana said...

ibu emir,
insyallah..kalo kite gi beraye kl kite buzz emran lah yerrr..kalo tak sebok la

naza,
aku dh beli kasut raya jugak hehe..tinggi lak tu..tak padan ngn mak buyung

vp,
selamat hari raya

faridmw,
selamaat hari raya :)

rynas,
hehe..sbanrnya bajet dah lari ke rumah ehhe

ila,
pulun2 melaram sakan la....rajin2 noo update blog

cendawan,
byk jugak tu 3 psg baju hehe

nrina,
yer la ..yg penting anak2 gembira kan

kv,
selamat hari raya :)

farah,
hehe..jimat ker..hmmm..jimat la jugak..sbb bajet dah ke tmpat lain sbnarnya

Anonymous said...

[url=http://firgonbares.net/][img]http://firgonbares.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]nero 9 software cheap, [url=http://firgonbares.net/]buy adobe dreamweaver[/url]
[url=http://firgonbares.net/][/url] windows xp downloads shop software for vista
free windows xp download [url=http://firgonbares.net/]discount software sales[/url] buy macromedia flash
[url=http://firgonbares.net/]software store uk[/url] windows vista black edition
[url=http://firgonbares.net/]microsoft office 2003 updates[/url] software package prices
buy softwares online [url=http://firgonbares.net/]software for office[/b]

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin