speeding | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, November 20, 2008

speeding

wah2..en ali sila la tgk saman mu ini...
sila pandu dgn berhemah yerrrrrr

yg 4488 tu dah jual kat org..tak tau ler masa tu belom tukar nama ke apa..kena
check balik ni..





pagi tadi masa otw mai keje..borak2 la pasal saman2 ni..pastu baru hari ni aku notice

kat hiway PLUS tu ada 3 kamera!!mmg tak perasan sblm ni sbb dia guna tiang lampu..nampak cam lampu la..tp bila tgk atas kamera rupanya..

so beware la pasnih ..yg aku sempat perasan tadi

1)before exit bangi selepas bukit mahkota

2)before exit kajang

3) serdang

pastu pas tol sg besi ada satu..tak tau la yg ni utk kawal trafik ke apa..opposite side pon ada

sbb tu hari ni tiba2 jer aku nk check saman..huhuhu takut gak..dah la aku drive kete asben..sia2 jer kang nama dia naik hihihiih


sila lihat saman saya...BERSIH ok..pemandu berhemah gitu..
kalo ada pon plat no saye naik..tu mesti suami saye yg bwk tuuuuuuu
kalo korang nk check ..gi kat SINI

1 comment:

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

uih byk betul saman...habis gaji sebulan tu hehe...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin