New hair cut | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, November 4, 2008

New hair cut

rambut aiman ni cepat panjang tau..baru ja potong masa nk raya aritu..
ni dah panjang..

aiman potong rambut kat macha jaa..senang hehehe...
slalu gi kat kedai sban jaya..tp tutup lak

so ni try kat kedai baru kat sban2 ..


kali ni..aiman TAK NANGIS!
may be sbb aku dh bgtau dia 2 3 hari sblm ni..nak potong rambut dia..
dia pon angguk2 jer


yg best tgk muka aiman lah...cam tak puas hati jer kena potong rambut



tgk tu muncung..nk mcm mama dah muncung tu ekkekeke


macha tu nk cukur lagi bagi sama rata..tp aiman dah tanak..sbb dha bukak kain..dia igt dah haibs la kot..pastu nk smbg cukur dah nangis tanak

siap wat pesyen rambut terpacak kat depan tu..hihiih
syhiok aku tgk mamat ni dok belek rambut aiman..

1 comment:

PerantauSepi1306 said...

hehehehehe berkerut je muka aiman tuh.. misti risau je nanti rambut dia abish ;D

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin