NI AKU GERAM NI! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, November 20, 2008

NI AKU GERAM NI!

kalo aku tak peknen tak pa...aku tak kisah sepuluh kali ulang alik pi klinik..

ni dah la tgh sarat..jalan pon terkedek2 huhuhu..letih tul..

sib baik la opis aku first floor..mau dok tkt 3 nak naik turun jenuh...





adoiiii ..

meh aku nk cete nk lepaskan angin aku ni...(asyik angin ja kan aku ni..huhuhu..ntah ler..time2 gini jgn carik pasal ngn aku ler...)



isnin pagi2 aku gi klinik kat opis aku ..nk mintak ref.letter nk tranfer hospital ..kan aku nak tukar bersalin kat kpj sban ..

pastu doctor kata datang balik hari RABU sbb aku nk gi checkup hari sabtu kan..so kira lama lagi..leh la dia wat lengah2 kan surat aku tu ..

(dulu aku gi jmaat..leh jer dia wat time2 tu jugak..sbb urgent sabtu dah nk checkup kan)



so semalam RABU kan...tp aku tak gi amik sbb aku tak gi lunch kat cafe..tak larat maaa nk ulang alik gi klinik..

pagi ni KHAMIS aku igt dah siap ler..cuba kira brp lama masa dia ada nk wat surat aku. ...

terkedek2 aku pegi...aku tgk kad aku atas meja receptionist lagi..tak nampak surat pon..nampak letterhead kosong jerrr ..MEMANG TAK SIAP LAGI PONNNNNNNN!

adoiiii letih aku gini...boleh doctor tu suruh datang petang pulakkkkk..

geram aku ni...naik semput aku nk ulang alik pegi tau!

bukan susah pon nk tulis surat tu...15min tak sampai..ish geram ni!



aku hanginnnn!


angin2 aku layan gambor water features idaman aku dulu...huhuhu....
pic credit to k.shahi ..masa homedec ni dia amik

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin