BALI-day 3 | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, November 13, 2008

BALI-day 3

8 nov 2008

Itinerary :-

730am -930am : Kuta beach
930am-12 :restttt kat hotel penat main kat pantai
12pm -900p :Bedugul and Tanah Lot Tour









ni gambar bawah2 ni..suasana malam kat area kuta..dekat2 ngn hotel tmpt kami stay

masa ni asben kluar jalan srg2 round tgk....masa dia dok jalan tu ada lak org offer .."mau awek..? " ..

mentang2 tgk jalan solo...aiyaaa..mcm kat thailand lak gayanya ...


ni tempat bom di letakkan aritu..nampak banner 'quick eksekusi amrozi' tu ..
aku lgsg tak perasan sblm ni..sehinggalah baca paper indon esoknya ..baru tau kisah hukuman tak dpt dieksekusi sbb hujan lebat..


nama2 terkorban diabadikan kat monumen ni
tmpt kena bom ni..dekat sgt ngn hotel aku duduk tu..500m ada kot..patut ler promotion gilerrr...org dah takut nk gi situ la gamaknya




ni bukan patung tau..org betul ni...cantikkan ...derang ni keje cam patung ler..posing2 dlm cermin tu..



monumen kejadian pengeboman bali ..12 oct 2002


byk kedai surfing kat sini...
kedai kiri kanan jalan..mcm kat penang gitu...jalan lak sempit..aku tak tau la cmner org nk beli2..nk parking pon susah..gamaknya kena bjalan kaki ja kot kalo nk gi shopping2

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin