suami saya.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, November 26, 2008

suami saya..

rajinkannnnn...hihihhi

ni namanya entry menunjuk2 suami saya rajin ekekkeke

huish takder lah..harus direkodkan sbb apa tau..sbb bukan senang suami saye nk pegang mop cuci umah ni...boleh bilang ngn jari tau brp kali dia pegang :P

oleh kerana isterinya tengah sarat..takkan nak bior aku gak kot mop satu umah ni...kang ada yg terberanak kat situ kang...
alkisahnya..balik dari melaka ahad petang tu..rest2 kejap kat umah..bg dia tido 2 jam ..hehe
pastu kami pon gi ler mop umah utk kali kedua sblm pindah ni....nk amik cleaner tp dah fully booked..lgpon rasa rugi jer amik sbb bukan teruk sgt pon nk kena cuci kan..so bg la laki aku exercise sket

aku bg motivasi ..belikan microfiber mop tu..bg best sket nk mop..hihihi
aku try gak mop kat masterbedroom jer..nak test mop baru ..huhuh cam nk patah pinggang..pastu asben sambung buat satu umah la..

adakah kerajinannya akan kekal lepas aku bersalin nnt? :P

4 comments:

SUZIE APAI said...

sian kena dera...lps bersalin kena la dera leih byk lg..dh bertmbh ahli familikan

PuteriSatu said...

na...weekend ni pindah kan....? selamat berpindah rumah baru..jangan lupa habuan gambar untuk akak tau...harus...hiks..

NONIE AZIZ said...

itu dinamakan suami mithali

atie said...

Sayangkan isteri kenalah buat,dah sarat ek...jaga diri tau..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin