Aisya 3 bulan | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Tuesday, March 31, 2009

Aisya 3 bulan

Hari ni aisya dah 3 bulan 9 hari
baru sabtu hari tu bwk gi inject ..tiap kali inject aisya nanges..cian anak mama
abg aiman dulu hero..tak nanges langsung

Berat : 5.5kg (naik 300gm jer)
lain2 doctor tak check...ermmm cam tak best jer

aisya nak org layan dia jer..borak2 ..gelak2 ngn dia tak per la
kalo org tak da..nanges la..dia pon tau bosan kan
mulut pon dah bising dah..

pastu dia ada wat cubaan meniarap
aku letak atas tilam,pastu gi dapur..dtg2 tgk dah terpusing
pastu alih semula..gi balik dapur..tgk2 lagik terpusing lagi




terpejam lak



senyum utk kwn2 mama



jelir sket!

aisya dah boleh pakai baju 6-12mos ..ni baju hadiah dari kwn2 mama

aku sepatutnya gi checkup (pasal rahim tak kecut or fibroid tu)
tp aku lengah2 kan..sbb aku takut nk wat pap smear skali...huhu


**Tahniah kepada kwn ku ila..diatas kelahiran cahaya mata puterinya pada 30.03.09..lawa lak nombor**

9 comments:

genny da bomb said...

muka dia dh nmpk cam si abang..suka sengih ye...cm mama dia la suka sengih2 gitu hehehhee..

aku cam teringat2 hang jawab soklan masa dlm kelas dulu sambil sengih2..pastu kena sakat muka nk teriak wakakakaka..

NaZa said...

a'ah la.. macam muka aiman je....

Mummy Dasy said...

comey,geram... napa lmbt2kan wat pap smear x skit mcm yg diperkatakan..buat baru tau

ANAKIRANA said...

geny,
huish masa bila ku sengih2 jwb soklan wehhhh ..hilang ingatan la pulak

naza,
dah satu acuan kluarnya .. :P

mumydasy,
hihi saya ni penakut ...dulu penah dah nk wat masa aiman dulu..doc nk kasi ubat tido..hehehe

atie said...

alolo..tomeinya dia senyum..

ANAKIRANA said...

k.atie,
senyum utk untie laa

cikda said...

montel a anak hg..paha seketoi

buzzybug said...

pandai jelir lidah dah kecik2 nie...

ANAKIRANA said...

aida,
tak la montel sgt aida..dia jenis panjang

niza,
ikut sapa ntah

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin