Balik kedah | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Saturday, March 7, 2009

Balik kedah

aku kat kampung skrg..

kira2 8 bulan lamanya aku tak balik..lama kan!

aritu bulan 8 nak balik..tp mak dah dtg

pastu katanya raya haji nak balik..tp tak balik sbb dah sarat takut terberanak

pastu ..bersalin..

ha ni kira baru nak balik bwk aisya



kami btolak mlm sabtu..kul 8 dr seremban ..

balik mlm sonok gak..tak panas...tambahan pulak dpt ler diskaun seciput tu..

tp dugaan mengantuk tu ler..asben aku tu tak tahan..jenuh aku dok teka teki nk ilangkan ngntuk dia..

byk kali gak berenti tido ..last skalik dia dah surrender..terpaksa la aku drive dari alor pongsu smpai la umah aku



masa lepas tol juru..ada la org wat keje kat jalan..maka jem la sehingga keta tak bergerak

aku padam lampu..pastu zzZZzzzzzzzz

pastu hihihi..malu lak rasa..kete depan dah jalan 150m aku rasa...tp aku masih tido!pastu ada la sapa2 ntah dtg ketuk cermin kete.baru aku terjaga..huhuhu malunyaaaaaa ..aku rasa mulut aku terlopong tido..asben pon tertido jugak..ehehhe kete2 blkg mesti bengang ngn aku..tak tau la derang hon ke tak..sbb aku tak dgr!



tu jer ..esok mau pegi penang pulak!lama tul tak gi penang..teringin nk makan kat padang kota..

selamat berhujung minggu dan beristirehat!

11 comments:

Anonymous said...

muahahahaahahhahaha
ampess ja tdo kat tgh jln..
kalo aku jd org2 kat blkg hang.. sure tensen teramat sgt
kalo ngantuk.. sile la benti rehat kat rnr..
aku br lawat kwn aku pas eksiden.. teruk gile.. smpai time aku drive.. aku jd cam cuak semcm.. huhu

Wan Amira said...

ish, bahaya tu .. dengan ade dua yang kenit lagi

Wan Amira said...

ish, bahaya tu .. dengan ade dua yang kenit lagi

rynas said...

selamat bercuti yer..
iskk..kalau tak biasa balik tengah malam...baik jangan. bahayalah..

cendawanintim said...

alahaiiiiii... sampai cenggitu ngantuknyer...

selamat balik kg...

NaZa said...

uish ana.. siap tido tu... mesti tido mati sampai org hon xpasan... :p

KV said...

haha..ana, ko sempat lagik tido ek ?

ANAKIRANA said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .. ..tak sengaja tertido..kul 3 pagi time tu ..

tp ok la kan..aku tido at least mulut aku tak bebel2 kete tak gerak kan hiks :)

cikda said...

bestnyer balik kg..bape lama kat kg?
aku tggu cuti sekolah a baru balik kg..nih baby besar kat umah nie..payah nak tggl

genny da bomb said...

weh ampess tido tgh jalan!kalo aku dok blkg keta hang dah lama aku hon nonstop kekekkee...laki aku bab drive journey ni dia suka..provided ada jajan2 bagai..ng air mcm2 jenis..aku rela je beli stok macam2 janji aku malas nk drive hahahaha

PerantauSepi1306 said...

ooo ana ni owang kedah la yek... jauhnye nak balik kg kan... neway hati2 memandu tau...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin