Lampu tinggi dan mencucuk2 | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Wednesday, March 4, 2009

Lampu tinggi dan mencucuk2

tumpang tengah panas ni..baik aku lepaskan kat sini

arini aku sampai agak awal..8.01 am ,betolak dari senawang 7.30am ..ok la kan 30 min..aku bwk 135km/j ..kdg2 120km/j

aku nk lepaskan geram sbb tadi ada kete bg lampu tinggi kat aku!wah bunyi mcm ego ja kan
aku tak kisah org nk bg lampu ..tp sila tgk dulu ..nape aku tak masuk kiri..sbb ada kete ada lori..nape aku tak speed..sbb ada moto kapcai dok lane kanan ..dok tgh2 lak tu..giler pa
sabar2 la kan..aku pon bayar tol jugak..

pastu mgu lepas...ada satu kete tu mencucuk2 kete aku!wehhhh igt aku saja2 nk terkemut2 kat lane kanan ker...tak nampak ka kete depan..berderet2 slow..jem ke apa ker..ni gagah gak cucuk rapat..pastu aku masuk la lane tgh bg laluan kat dia..dia pon menderuuuuuummmm mcm geram gitu..tgk2 brake dok depan aku jugak..aku mcm nk bukak cermin gelak terkekeh2 bg dia nampak aku gelak kat dia ja..silalah pandu dgn bijak dan berhemah


pastu aku geram gak ..kdg2 tu org dok bwk mkn angin kat lane kanan ngn tengah
nk bwk 60km/j dok lane kiri la...

sekian saja luahan geram aku

9 comments:

genny da bomb said...

kekekkekee time hang plak buat luahan geram kekekeke..weh bawak kancil kat honda tu smp 135kmj..hoho..harus terbang..aku bwk kelisa 100km pun rasa nk terbang dah hehehehe

suzieapai said...

makaiiihhh...bwk bersabor..jgn ikut hati kawan..laju tu..mungkin lps ni awak bleh lps geram dgn bukak radio kuat2! No laju2 ler..manyak bahyer oooo...

cikda said...

uuiii..garang nooo..tu la road bullies..takut la kan..laju gak ni hg drive 135..

KV said...

panas! panas! panas!

ANAKIRANA said...

genny,
kalo bwk kancil..aku dok lane tengah jer..100km/j jer

suzie,
hehe tak laju aihh..ada org lagi laju..

aida,
mana ada laju..hehe ..

kv,
tolong bg acond sket!

buzzybug said...

buat bodoh je kak ana...
kalo nak bg lagi sakit hati org yg cucuk2 tu, bawak je lagi slow dr kelajuan sblm tu... biar dia merana... wahahah... kalo dia langgar pun, dia yg salah...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

ha'ah kan..mmg sakit ati dgn kete yg suke cucuk2 lampu ni..taulah dia leh bayar saman tp jgnlah nyusahkan org lain yg nak ikut peraturan kan hehe..

tp saya ni selalu gak lalu lorong kanan pasal nak masuk ke simpang rumah walaupun jalan tu yg lalu kanan sume kete tak hingat hidup punye..lantaklah sbb kalau dok lane kiri..juling matalah tak dapat masuk lane kanan hehe...

ANAKIRANA said...

niza,
ok pasni kak ana wat kurennnggg sket

nrina,
kalo pmpn bwk lagi la depa nk cucuk
eh awk..kite tak leh mask blog awk la..operation aborted..nape ek..
ada la 2 3 blog tak leh nk masuk

PerantauSepi1306 said...

ye saya suke mencik kat pemandu yg high beam dan jugak mencucuk-cuck tak bertempat nie.. apa ke hal, yob!!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin