Padang Kota Lama | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, March 17, 2009

Padang Kota Lama

menghabiskan sisa2 gambar yg ada
aku upload jer la..berupdate jugak blog aku :)

ni la suasana foodcourt padang kota...lama gilerrrrrrrrrrr aku tak pi
dulu2 masa keja kat tanah besar..slalu gak la gi lepak kat padang kota
best tau dulu2..walopon waktu tu gaji kecik..tp sonok la rasa..
tiap2 hari jumaat time rehat gi main bowling..
pastu weekend lak..merendek ngn housemate...naik moto kapcai tu...aku membonceng jer la
yg best tu ..bila lalu bridge..paham2 jer la..naik moto..rasa nk melayang jer
aku dah la sekeping time tu..sib baik la housemate aku tu berisi..so aku berlindung di sebalik badan dia la..kekeke..dia siap pesan lagi tu.."ana pegang kak tie kuat2" hihii
kenangan laluuuuuuuuuuu


kat padang kota..aku plg suka kerang bakar dia la...kering giler dia bakar..pastu kerang kecik2..
sedappp oo..pastu kuah dia manis2 pekat tu
time ni asben gi beli...aku tgu dlm kete ngn aisya..niat nk mkn kat situ tak leh lah..
dah la ujan..pastu dah nk maghrib..beli bungkus leh mkn kat umah ngn mak ayah



tp kali ni..kuahnya mcm lain sket...ermmmm..
byk giler kerang dia beli..ni baru 1/4 jer ni
pasembor nya pulak sudah ada macam2
dulu2 punya pasembor penang..cucur udang,timun,sengkuan n kuah kacang ..tu jer..

aku pantang mkn laksa skrg..sib baiiiiiiiik la dia tak beli...kalo tak jenuh meleleh la air liur ku!

5 comments:

buzzybug said...

Padang kota dah x best skang. dah banyak gerai tutup.

kirana said...

patut la ...k.ana pusing 2 3 kali carik kedai yg byk2 mcm dulu..tp tak jmpa pon..

tp tgk ramai la org lepak2 situ...mendating syiok jugak tu!

rynas said...

Saya terakhir pg pdg kota lepas kawen hari tuh maksudnya dah dekat 3 thn lebih lah. rindunya nak pi sana...pi USM sekali tempat belajar nun...

kirana said...

kami lalu gak USM tu
kira pusing satu pulau la jugak aritu..

shaifulsafar said...

arghh.... balik ni kene singgah makan kerang rebus kat mantin dulu la... tak leh tahan la tgk gambo kerang nih.... huhuhu...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin