Mattel sales...coming back! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, March 19, 2009

Mattel sales...coming back!

source



klik pic utk map penuh...

patutkah pegi?
nak pegi ke takkkkkk??? kat damansara pulak kali ni.
tp aku dah nekad tak mo beli toys lagi..

naza..pasaipa hang fwd kat aku ???

6 comments:

NaZa said...

cepat tu update blog.. pi jela ana.. kang meroyan klu aku tunjuk toys aku beli (aku pi ke?).. xbeli pun atleast cuci mata.. (bleh ke cuci mata je.. :p)

kirana said...

ko jgn mengapi2 kan aku wehhhhhhh!
aduhhhh dugaan2..
mau 300 melayang kalo pi

Elylinn said...

tu dia kak ana, pantas & cekap! sib baik la lin xdak kt sana, klu tak lama dah g nih (lebih daripada orang ada anak!) hihih... pegiiii.. jangan tak pegiiiii.... (^-^)

k.imah said...

uuuwwaaa xmo pi...ade mission lg besar...hehehe...

mcm serik lah nk pi..borong tk ingt tu..cukup lah sekali..lain tahun lah pergi..

kirana said...

Salam...akak Kirana dtg lagi. Hehehe...jejak kasih lee....

buzzybug said...

kak ana mmg pantang nampak sale2 nie... hehehe...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin