Dari mata dia.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, March 16, 2009

Dari mata dia..

layan gambor
spesel from si bujang utk anda :)

meh tgk apa yg menjadi subjek yg dia fokus..
masa dia dok snap sana sini...kami dok berehat2 bwh pokok tu ler..
dia tu nk wat cubaan nk menghamiri pantai..sket2 dia pi..konon2 nk amik gambor la tu


gambor awan..subjek utama dia kot


ni..gambar pasir



ni tak tau la dia nk fokus apa

ni mungkin gambo daun kelapa tu


gambo laut


ni gambo yg tak jadi


dah jadi paparazi ko ek..seme gmabor org yg ada di situ dia amik



ni lagi..sib baik tak da org berasmara kat situ :P

lagi gambor org mana ntah
gambor mak pak dia mesti ada :) ..cam seni pulak aku tgk



ni la si tukang amik gambo tu!
tu pakai topi bapak..gambar berlatar kan pemandangan di padang kota lama
***mee udang tu ada kluar kat WARUNG KITA @ 105 ,730 jmaat aritu..mcm dirancang lak..ehhe..aku publish siang..mlm tu kuar lak kat tv

6 comments:

KV said...

ana, akak tgk ptg semalam Warung Kita. Sebijik mcm dlm en3 ana. Haha

shaifulsafar said...

wah...seronoknya trip balik kg + jalan2 kali nih....

untung orang ade kampung jauh ye... sambil2 balik kg bleh jalan2 skali.....

dah baca cerita mee udang banjir tu... tapi nampak gayanya tak la WOW mana pun kalau baca cerita ana tu... ye ke ana?

genny da bomb said...

bleh tahan anak hang amik gmbr..hehehe..kadang2 ntah apa2 ja depa amik gmbr..tapi kita la dok tgk cam berseni plak kan hahahhaa..dulu aku ada wat entry anak aku amik gmbr..tp dlm fotopages yang lembs tu la..

NONIE AZIZ said...

Aiman ni macam anak akak Nurin suka betui ngan camera...

shaifulsafar said...

hehehe... alhamdulillah la ana...
bersyukur sangat2 bila dikurniakan anak nih....

p/s: amboi....siap bgtau lagi tu besday dia bila..... nak kene bagi hadiah juge ker nanti?...huhuhu

kirana said...

kv,
saye tak sempat tgk..kwn sy sms bgtau..tgk yg last2 dah

shaiful,
aa..pada saya biasa jer..cuma mungkin istimewa pada udangnya la kot..

aii takkan tak phm lagi kot..dh bgtau tarikh tu hihi..

genny,
ok la ..dari dia dok ammbik hempuk..kira ni ada improvement la

k.nonie,
dia suka barang2 kite tu

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin