Mencari sesuatu...tapi mengecewakan | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, March 23, 2009

Mencari sesuatu...tapi mengecewakan


sepasang suami isteri bersama anak lelaki mereka pergi mencari sesuatu
(sang isteri terpaksa sarung tudung tu jer...haha tudung lain tak bwk)


sesuatu itu ialah........?????



siapa dapat teka..
aku akan klik iklan di blognya secara tubi selama 2 minggu :)

14 comments:

shaifulsafar said...

menjejaki kelapa muda....

KV said...

air nyiur muda. Dan pacat sekali. Pakej.

kirana said...

hiks..sila teka lagik :)
klue ada pada pokok kelapa..

amboiii..mentang2 hadiah ku tak lumayan..korang tak mo teka ek .. :P

AyunasiA said...

umbut, lidi nak wat penyapu, daun sarung ketupat, tombong kelapa, tempurung, upih nak main tarik upih, jus kelapa dara (errr pokok dah tinggi gitu masih dara ke?), santan nak masak kari kambing, monyet panjat pokok kelapa, mayang kelapa.

dah. takkan 1 pon tak sangkut kot???

p/s nak benda je kan? takmo tau tujuan kan?

buzzybug said...

daun kelapa. nak buat penyapu

Fiena said...

nira kelapa??

diniedinar said...

air kelapa bakar..

jeli kelapa..yummy!!

berus sabut :P

kirana said...

hiks..korang ni wat aku gelak srg2 lak

sori la uols...klue tu salah sket..sbnarnya ..klue nya ..ada pada pokok kelapa dlm gambar tu jer..pokok kelapa kt tmpt lain tak tau ada ke idak..

hehe takper..nnt aku kuarkan jawapan

dr_wahida said...

ana,
cantik kalau u tanam poko kemboja kat tepi rumah..letak dalam pasu besar..bila dah berbunga sangat cantik..style bali tu..ana boleh terus beli je yg dah siap berbunga dari kedai. beli yg besar terus..kalo rajin survey boleh dapat dlm rm50 sekali pasu.

kirana said...

doktor,
bunga kemboja tu warna putih ker?
sori la sy ni buta nama bunga ehhehe..
mmg cantik kalo bygkan apa yg dr.cdgkan itu..harap suami sy amik perhatian :)

PuteriSatu said...

akak tahu...nak cari buah kelapa yang tumbuh tunas....sebab ana nak tanam kat depan umah....betul tak...

k.imah said...

cari cahaya matahari kot ..tp hari mendung...betul tk???

kirana said...

kak puteri,
hiks..cuba lagiiiiiii

k.imah
ahahhaha...teka lagi..jgn dok tny klue byk2 sgt

NaZa said...

ko cari santan kelapa ke?

ke nak amik gambo matahari terbenam..
or cari monyet.. hih

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin