Tudung SHAMENSI | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Monday, March 30, 2009

Tudung SHAMENSI

Petang2 layan gambar tudung pulak lah yer..
aku saja2 menerai tudung opismate jual..namanya tudung shamensi..ni kira promote secara tak langsung la ni
harganya murah ada mahai ada..range dr RM17-RM59
aku tgh timbang2 lagi nk beli ke tak..ada bekenan..igt rege rm17 rupanya rm49 heheh



SH 01


SH 02



SH 03



SH 04




SH 05





SH 06 (awning terkelepek)



SH 07



SH 08


Tudung ada jenis belah,ada jenis serong tu pakai jadi terus 'V' kat depan
awning style lembut..kain ada jenis berat..ada jenis ringan..

sila la kalo nk muntah tgk model tak berbayar ni :P
naza kata..siap leh senyum2 tu hahahahahah

mesti la kena senyum,..kang masam nk tgk pon tak lalu :P


lokasi : dalam surau blok aku

13 comments:

cendawanintim said...

mesti model ni nanti dapat tudung free selai...!!

muizmath said...

Comel ar akak pakai tudung Shamensi ni... Pasni nak rekemen akak jadi model Shamensi je ar... Rupa pun lebih kurang je ngan model Shamensi... Jgn marah ha...

Hanif Nasir said...

wahahaha cun cun... tudung tu yg cun tau hehe

my little family / kaftanbatik said...

tu dia , model tudung.hehe cantik Ana, sesuai ngan bentuk muka Ana. err..brapa lai beli? hehe

NaZa said...

ana.. ko kena mintak komisen kt hanif ni.. 20% ke.. pastu share la sket ngn aku. hihih... ni sape jadi photographer?

diniedinar said...

x payah pk lg.. 'rembat' je selai..kalau x nti malam xleh tdo terbayang2

rynas said...

wah ana dah jadi model hehhehe..ok plak awak pakai tudung ni kan..saya pakai cam tak sesuai jer..cam indon plak

shaifulsafar said...

waahh? terkesima seketika aku melihatnya... wohahahaha

bersetuju dengan komen my little family :-) then gambar2 ni jelas menunjukkan ke'wide'an si model.... :-P

ANAKIRANA said...

cend,
mana ada..kena beli gak hahah..

muiz,
ko jgn dok puji lebih2...nk kena sekeh??hahaha

anip,
cis..berani ko keji aku begitu???bgtau abg ali ku baru tau

naza,
betuah la si anip tu nk bg :P
sapa lagi nk jg photog..aku laaa..amik gambar syiok sdiri :P

k.dinie,
tak per..blom terdesak smpai termiimpi2 lagi

saiful,
nk puji biar ikhlas ..apa wide2 ni..huhuhuhuuh mau balas dendam sama aku kah..terima jer la kenyataan :P

cikda said...

weh ni model berbayar ke xberbayar nie..soalan bonus ; berapa lai hg beli?

buzzybug said...

tudung makcik. hehehe

ANAKIRANA said...

aida,
hiks..model percuma :P
beli tak beli ..ckp blkg nooooo :P


niza,
dengki! :P

u_saL said...

Tudung u_saL..terhangat di pasaran. Design ala2 Ariani. Murah jek. Lycra berkualiti. Jom jenguk ke blog ni ye...
http://u-salbiz.blogspot.com
u.salbiz@gmail.com
012-2325122 / 013-3350375

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin