Tuesday, March 3, 2009

Projek perumahan seremban 2

meh layan gambar..kot ler ada org tgh usha2 umah ker
kan naza kan..aku tolong sevey :)


banglo setingkat..starting rm400k ..


rm475k..banglo 2 tingkat



semi -d 2 tkt rm442k




ha ni sapa duit berkepuk2..rm900k starting





umah aku yg circle hitam tu..
yg circle merah tu semi-d tgh nk buat Pearl 132
rm400++ starting

meh ramai2 dok sban2 ..ewahh promote tak berbayar lak

8 comments:

cikda said...

mahalnyer..mana mampu..

My Blog said...

wah bestnya.. mesti upah eric nanti kan.. deco ala-ala eric gitu... apa pun tahniah ya...

kirana said...

aida,
aku pon tak mampu...mampu berjiran jer :P


myblog,
tak da fulus nk hire ID ..decor sdiri2 jer..

shaifulsafar said...

boleh beli tu..... kalau yg 200K bleh beli... 400K pun bleh gak.... cuma masa je yang menentukan....

mula buat la investment kat dana2 yang boleh bagi pulangan tinggi... insyaAllah.... KIRANA24 boleh!


p/s: hehehehehe....provokasi + burning desire...

http://shaifulsafar.blogspot.com
~Jurugambar Bebas Negeri Sembilan~

NaZa said...

amboi seme rege 400k... tah2 masa aku mampu beli rege ni.. dah naik jadi 800k plak. huhuh

kirana said...

shaiful,
amboi dia..bersemangat sungguh !bagus2..sama2 kite berdoa +berusaha

ada bukak akaun jugak utk investment hihihi tp sket jer..utk permulaan.. (awk ejen UT ker?)

kirana said...

Naza,
yg tu jer projek baru....
nk beli beli la skrg..karang tol dah takder..lagi la naik rege...
bila la tol nk ditumbangkan!

shaifulsafar said...

owh... ejen UT?...hehehe. tak la...
saya simpanduit kat UT pun pakai duit KWSP...huhuhuhu... tapi tgh berusaha nak manipulate ASB utk meraih keuntungan maksima.... :-)

wish me luck!...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin