ASAM PEDAS IKAN TEMENUNG | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, May 8, 2009

ASAM PEDAS IKAN TEMENUNG

org kedah..ikan kembong = ikan temenung..

aida..igt hang srg leh makan asam pedas ikan temenung?hehehe


ni menu malam bila tak tau..tp kalo ada asam pedas ni nasik bertambahhhhh
kena partner ngn ikan masin..perghhhhhhhhhh tak pandang kiri kanan dah


tp mlm tu makan tak puas..sbb masak nasi 2 cawan jer..dah asben kata nk mkn sket jer..
pastu dia bwk balik lauk ni........ermmm phm2 jer la..bertambah masing2..
nasi habis..dia cicah ngn roti pulak...aku merata smpai tulang la..ikan tu..sedaaaapppp

eh ni kuarkan entri ni ..saja jer ..kot2 korang nk carik idea nak makan apa mlm ni :)

restoran asam pedas melaka~garden home
sepinggan ni rm5 rasanya.


~selamat berhujung minggu...i cuti smpai senin..oh oh best2..nk gi facial n body scrub~

9 comments:

mama uzma said...

yummy2....
sedapnya asam pedasss..........
i like....keh3...

slamat bercuti kak...
jeles nih...!!

Mummy Dasy said...

aduhai sodap xleh makan pedas2 sgt skang ni perut lum leh terima lagi..kecur ni..selamat berfacial & berscrub ye hihihi jeles ni

atie said...

cam tahu2 je kaktie tingin nak makan asam pedas lah na....huhu

SUZIE APAI said...

wargh...sguh terliur di sitewwwww

sy suka asam pedas ikan terubuk melaka...

terangkat!!

cikda said...

wei..aku mati2 ingat hg dah pandai masak asam pedas...wakaka..
hehe..patutla nampak sedap..

NaZa said...

ingatkan ko masak sendiri ana...baru je nk cakap, "rajinnnnnyerrrrr"

kirana said...

MAMA UZMA,
MMG SEDAP..AKAK NI SEJAK BERISTERIKAN ORG MELAKA ..TU YG JD SUKA ASAM PEDAS..

MUMYDASY,
SILA PANTANG YER IKUT ARAHAN DOC.. :)

K.ATIE,
HEHEHE INSTINCT KOT NOOOO


SUZY,
KAIN KA TERANGKAT? :p


AIDA,
AKU MASAK ASAM BULEH LA..ASBEN KAA DH LULUS LA JUGAK..ASAM PEDAS NI TAK RETI LAGIK..DEPA GUNA APA NTAH ..PEKAT SEMACAM JA SAMBAL


NAZA,
KAU JANGAN MENCERCA AKU NAZA..KARANG KUAR ENTRI AKU MASAK :)..JGN TEKOJUT

genny da bomb said...

laaaa...aku ingat hang masakk..cettt..tarik balik aa pujian yang nk kuar nih ahahaha..sekor jek??cukup ke dua org makan???????

kirana said...

geni,
cukopppppppp
besaq ikan..nasik yg tak cukop :P
hang ni..cuba bg smgt kat aku sket..ehe nnt aku masak asam ..aku tayang kat blog

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin