SELAMAT HARI GURU | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Saturday, May 16, 2009

SELAMAT HARI GURU

syioknya ..cikgu ada hari khas utk derang ..
aku igt lagi ..dulu masa sekolah rendah..tadak duit nk bg hadiah kat cikgu..aku beli tisu dalam kotak tu..pastu balut...hihihihi rasa cam best jer dpt bg hadiah masa tu..
kalo cikgu bukak tu mesti gelak tgk hadiah aku..tp masa tu aku mmg nak bagi tanda sayang dan suka kat cikgu aku tu...

masa sekolah menengah..tak igt ada ke tak bg hadiah.rasanya tak kot..still ada cikgu feveret lah..

kepada cikgu2 saya ..selamat hari guru..ceh mcm le depa baca blog....dulu ada gak dok kirim2 kad..skrg ni dah tak tau..derang ada ke tak lagi kat sekolah..maknanya dah lama tak tanya kabar

kpd kwn2 saya..cikgu aida,cikgu ila dan blogger2 cikgu...
SELAMAT HARI GURU ..
semoga jadi cikgu berdedikasi selalu

6 comments:

aZhuda said...
This comment has been removed by the author.
aZhuda said...

hehe..
same mcm ude...
nk sgt bg hadiah kt cikgu..
bg satu kotak tisu pun xpe...
rase seronok bila cikgu terima hadiah drpd kite...

cikda said...

terima kasih..sekolah menengah kita mana ade bg hadiah kat cikgu wei..aku kan dok seb hg dr ting 1 sampai 5..hg mesti ingat lg Cikgu Musa...bapak angkat hg...hahaha

ummi afifah said...

slmt hr guru... mama pun seorg guru jugak...

kirana said...

UDE,
TU LA KAN..WAKTU TAK KIRA HADIAH TU APA..JANJI DPT KASI KIRA SERONOK GILE

AIDA,
HAHAHHA MESTI LA IGT......HEHEHE
ISH SYIOK LA TINGAT ZAMAN SEKOLAH DULU

UMMI AFIFAH,
HAI CIKGU :) ..

mama uzma said...

hihi...
mcm iena di ketogerikan CIKGU x..??

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin