KERANA DIA BERDIET | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, May 20, 2009

KERANA DIA BERDIET


lunch nnt aku mkn ni jer la...nk save duit nak beli hadiah kat pemenang reward nnt hahahahha

ehhehe acah jer

suami aku menyahut cabaran oat..pabila semalam dia berjaya menghabiskan oat yg aku masak.
tp letak 2 sudu besar jer..pastu campur ngn kismis bg rasa manis2 sket..

nampaknya dia mmg serius nak diet ni..dah 2 mlm tak nak mkn malam..huhuhuu
aku lak yg tekanan heheheh

semalam aku masak gak..utk aku dan aiman..tp aiman tgk nasik buat tak endah jaaaaaaaaa
aku dah letak nasi kat depan mulut tu..dia buat bodo ..adoi nk bg makan pon payah..

bila masak tu..nak masak nasik sket2..sah2 nnt jadi kerak jer kan..so terpaksa la lebihkan sket
arini aku bwk bekal lah..sayang pulak rasa...
aku masak smlm pon sbb tgk sayur2 dlm peti ais tu..sayang..
lagipon aku nyusukan aisya...mmg kena makan jugak..kang malam lapar ..pastu kalo tak makan..nnt susu tu cair jer..kecian aisya

pastu kan..aku nk tergelak kat asben aku..ahhahaa smlm baru dia ngadu sakit2 kaki kat peha tu..smpai jalan kengkang..gara2 dia buat senaman hahahha..tgh2 mlm buat senaman..malam kemarin la tu...aku dah tido ..dia dok senaman kat bwh kot..adoiiiii

pagi ni dok carik minyak angin nak sapu...aku nk tergelak
tak sakit..cari penyakit...

nak senaman..kena berterusan..tak leh buat sehari..pastu tak buat..mmg la sakit..otot2 terkejut

14 comments:

genny da bomb said...

hehehhehe...tu la..nk senaman mana leh stop..kalo buat sehari stop mmg sakitt aaa..ingat dak ana sakit tarik tali masa sukaneka lepas pmr dulu??adoilaaa...hehe

laki aku ni dulu diet smp turun 66..ni dok melantak sakan balik plak..kakakaka..napsu apa plak dah tatau la..

ghajin la hang bawak bekal la ni no..awat tak bukak nk tgk isi apa kat dalam..

hang masak oat??masak oat cemana wei??aku tau bancuh ng milo ja..sedap ka masak oat??huhuhu

shaifulsafar said...

sekarang ni musim suami berdiet agaknya... heheheh

mama uzma said...

betui tuh...nape x buka tutup tuh..
hihihii...

bagus la hubby akak da jaga pemakanan demi kesihatan...

NaZa said...

sama-sama la menyokong activiti berdiet suami yek. hihih...

asben ko sukarela ok la.. ni asben aku, paksarela.. tu yg kkdg makan belakang aku. ceeitttttt

my little family said...

diet jgn tak diet..akak ni xtau bila nk mula, br td abis sepinggan nasi..hahaha

kirana said...

GENI,
BWK SBB SAYANG NK BUANG...MEMBAZIR KAN AMALAN SYAITON

ALA AKU MASAK OAT APANYA..MASUK MICROWAVE 2MIN JA HAHAHA

SHAIFUL,
DEMI KESIHATAN :)

MAMA UZMA,
KARANG TERLIUR LAK TGK ..HAHAHA TIPU


NAZA,
DULU2 AKU SURUH DIA TANAK..SKRG NI DIA DAH INSAF KOT HAHA..


MA,
HAHAHHAHA KENA BG DORONGAN KUAT SKET NI

ami said...

i'm ur silent reader from penang

cendawanintim said...

wahhhhhh, bagus lah asben berdiet...sokongggggggg

mrs rux said...

samer la wei..asben aku pon tgh dok berdiet..malam x makan,minum kopi guara jer.

cikda said...

tahniah si dia hg dah insaf..si dia aku plak nie..makin membulat..sluar dah naik 1 saiz..

Mummy Dasy said...

wah semangat sungguh hubby ana...

~~ciklinn~~ said...

hahhaah bersemangat hubby ha ana... chaiyok2.. samalah tu dgn laki linn tiap2 mlm joging... hahaha

Iena said...

ni mesti pengangan The Biggest Looser ni kan... hu3...

kirana said...

AMI,
HAIII..!JGN SILENT2 LAGIK


CEND,
SOKONG2 GAK..TP KITE KENA MKN SRG2 UHUHUH

WANI,
WAHHH DIA AMIK RED GUARA KER..HEHE BAGUS2

AIDA,
KEKEKEKKE..LAMA TAK SELISIH NGN ANIP HANG..BULAT CMANA LA NI HAHAHA


MUMYDASY,
NTAH TIBA2 SMGT DIA DTG

CIKLINN,
HUISH LAGI DASAT JOGIN MLM2..RAJIN SUNGGUH

IENA,
NTAH DIA...AZAM 2009 KOT EKKEKE

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin