TIDO LUAR | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, May 26, 2009

TIDO LUAR

wuiii bukan laki aku kena tido luar ehhe..kami yg gi tido luar dari seremban :P
alkisahnya..asben ada kursus seminggu kat ilsas uniten...

aku nak cermin besar gini ler utk dress table

jumaat mlm tu..aiman tido umah pengasuh..derang pinjam sbb anak2 dia balik
asben pon ajak la tido kat kajang tu...tapi aku cam malas la..heheh..malas nk packing brg
pastu dia umpan kata nak gi ikea la...
aku tak bagi keputusan lagi..

hari jumaat..nak kena serahkan kunci lah..kalau tak nak tido sampai sabtu
tapiiiiiiiiii dia buleh tertinggal kunci kat umah..
nak tak nak..kena la datang kajang balik kan...alang2 dah kena datang...terpaksa la tido situ
terpaksa katanya ..hihhii


aktiviti bergambar perasan kena lah ada :P

sebelum checkout..nak gi ikea




landscape depan bilik...aku minat pokok kipas tu...tp kat nurseri senawang tu takde la pulak


terpejam lak aisya..
pastu terus gerak ke ikea...

18 comments:

MommyDania said...

ko bwk blk je pokok yg ada tu. hehehe

KV said...

akak pun suka pokok kipas tu. Teringat kat laman rumah arwah mak akak.

genny da bomb said...

hg buat sebijik camni pun cantik..rajin sungguh la hampa laki bini hehe

AkMa said...

cantik la landscape dia..

my little family said...

Ana, sama la..bilik MA nanti pun xde lagi dressing table nih..nanti pagi2 nk soleh camner ekk? huhu..

my little family said...

Ana.........................Khamis ni br depa siap nk pasang railling umah akak..adoii...lambat la..Sabtu dah nk masuk dah.. order dr last month tu..

Mak Su said...

wah, kalu dlm bilik ada cermin besar cenggitu, marvellous ler jawabnyer :D

kirana said...

MOMYDANIA,
IKUT HATI MATI..IKUT RASA BINASA HEHEHHE

KV,
LAWA KAN KV..MINAT TUL..JENUH CARIK KAT NURSERI SINI TAK JMPA

GENI,
BYK MENDA NK KENA DAHULUKAN GENI OOOOII..LANDSCAPE NI..PELAN2

AKMA,
LANDSCAPE JER KA CANTIK..HAHAHAHHAHA


MA,
ANA GUNA MEJA SOLEK YG LAMA
DULU..HEHE AKAK TAK YAH SOLEK LA..DAH MOLEK DAH PONG

LANGSIR NGN RAILING SKALIK KER..CALL DEPA PUSH SKET EHHEE


MAKSU,
DUIT YG TAK BRP MABELES LAGIK NI HIHIHI

Abang Long said...

Hiasan tamannya kelihatan ringkas tapi menawan

kirana said...

ABG LONG,
AA..KEMAS NAMPAK..

bhulat said...

hi..salam kenal

mama uzma said...

klu nak cermin tu amik la kat umah
iena...hahahaa....besau bangat...

kirana said...

BHULAT,
SALAM KENAL DISAMBUT..DTG2 LE SELALU :)

MAMA UZMA,
YA KAAAA..MEH SINI..

genny da bomb said...

amboi mesra nmpk hg ng laki hang tu..cam ala2 nk terjun katil balik ja kekdahnye satu gambar tu hahah

genny da bomb said...

awat tak bawak aiman skali..sian dia..nnti jadi cam citer bibik plak hihi

kirana said...

GENI,
PENGASUH PINJAM ..ANAK2 DIA BALIK NAK MAIN NGN AIMAN...

genny da bomb said...

nasib baik ada aisya..kalo dak..mau terjun katil balik no ng aksi gmbr hang tu..hahahhaa..

apa la aku melalut petang2 ni

genny da bomb said...

posing ana jangan tak posing...hahahahahahaha

dah aku nk balik dah...nk balik enjoy bonus kekekke

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin