ABIH WAJAHKU KERING GARA2 SEJUK MELAMPAU | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, November 20, 2009

ABIH WAJAHKU KERING GARA2 SEJUK MELAMPAU



gadis ini mengalami masalah kulit muka kering yg agak kritikal sekarang ni(bahagian pipi)
beliau yakin ianya berpunca dari keadaan suhu yg sejuk tersangat ...
kerana...selepas sebulan guna clinique...muka beliau sudah ada perubahan sedikit
tetapi sejak berpindah dept ni..mukanya kembali kering...
berlapis2 moisturizer dah pakai tapi tak jalan

harini ni beliau telah mencuba sample clinique moisture surge pulak...
kalau tak jalan jugak...???

tadi orang facilities dah datang tengok tempat ku yg betul2 bawah ekon...
mereka tidak boleh berbuat apa2 mengenai suhu ekon kerana ianya centralized...jika dinaikkan disini...disana pulak nanti kepanasan 4deg beza ...huhuhu

ni sapa nak cover bil kulit muka kering saya ni :P

7 comments:

genny da bomb said...

aku pun kering gakkk..tapi aku tak buat apa2 pun...huhuhuhu..nnti la aku beli timun letak atas muka kekekekek

kirana said...

rajin hanggggg...huhu
nnt aku try gak la..tepek2

feeza said...

skrg ni mmg keadaan sejuk melampau...abis jari kulit kering...tapi takde aihh...sampai macam hang ana...

nk g toilet ambik wuduk pun duk tunggu ayaq tak sejuk..huhu...

mama uzma said...

kesiannya kak..
sampai mcm tu skali...
mmg la skang sejuk yg amat..
mandi air suam je skang..x tahan..

cikda said...

ana
dasyst nyer..
begitu skali kesejukan a/con..

Diarihatiku1976 said...

akak serik dah... nak cuba kosmetik2 yg pelik2... kalau apa-apa akak gi klinik terus.. rupanya klinik mcm-mcm jenis ubat ada...

kirana said...

fizah,
i ni kulit siam hehehe..tak tahan

mama uzma,
aa..tu la....tp skrg dah ok sket..mungkin moisturizer tu rasi sket kot

aida,
hehe ..org dok negara sejuk cmner agaknya yer

diarihatiku,
ermm ni moisturizer dok ad atu..try ja sapu..kalau teruk sgt2..mungkin terjah klinik jugak kot

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin