BAHAGIA MAMA TENGOK NAKKKKK... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, November 6, 2009

BAHAGIA MAMA TENGOK NAKKKKK...


cair hatiku tengok kedua2 anak ku berkasih sayang begini
harap2 berkekalan smpai besaq..jgn gaduh2 naaaaa

semalam time nak tido..aiman tu kiss tangan adik dia..kiss pipi ...adik dah tido dulu..
tapi gaya dia tu...amboiii penyayang sungguhh..terharu aku tengok rasa nak nanges pulak

harini aku cuti jaga mereka..pengasuh ada hal lagik ....(tak boleh merendek di tengahari jumaat hihi)
esok mau pegi pesta durian!!yeayy..aku hantu durian :)

7 comments:

feeza said...

Bahagialah ibu2 kalau anak2 berbaik antara satu sama lain..

tp kalu mai angin x sekepala.. tak bleh nak buat apa jugaklah kan. Tp gaduh2 adik-beradik ni tak kemana..nnti main balik..hihihi

dekja78 said...

Gaduh budak2 kejap aje...kami nk pi warehouse tgh hari ni ana..hihihihi

mama uzma said...

mmg bahagiakan tgk anak2 rapat mesra mcm ni..klu gaduh2 pun sbb nak riuhkan umah je...bestnya klu uzma dah ada adik..ahakss...!!

nieda said...

comel tgk dorang mcm ni..sejuk hati kan..

lady zaini said...

soooo comeyy! Harap2 sampai besar la dia jaga adiknya tuh :)

haynee mohamad said...

tomeiiii nyer

Anonymous said...

I found this site using [url=http://google.com]google.com[/url] And i want to thank you for your work. You have done really very good site. Great work, great site! Thank you!

Sorry for offtopic

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin