BAHANA TERLUPA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, November 24, 2009

BAHANA TERLUPA

kalau kite tak cek semua benda..gini la jadinya...
harap kan depa ..masuk kete start enjin jalannnnnnnnnnnn

tu diaaa bebelan makcik ana

pemergian ke genting adalah tidak dirancang,walaupon sehari..ianya berlaku secara tiba2
hari sabtu kami seharian dirumah kerana asben ada majlis rasmi,makanya ahad mesti keluar jugak kemana2.....kesian anak2 kan....cewahh alasan terbaik

aku ajak gi bagi ikan makan je kat taman ...lepas buat 5s balang2...byk pulak biskut yg dah expired terperam
tapi dia cadangkan gi genting...tapi belum decide
makanya aku siapkan barang2 mcm nak gi genting...
bila dah siap...

"jom bang..kite nak pi mana ni?"
"jom..tadi kata nk gi taman"
"la ya ker..saya kemas barang mcm nk pi genting dah ni"
"ha jom"
"ish sempat ker ni" (masa ni kul 12 kebih kat umah lagik)

pastu dia pon angkat la barang2 masuk kete...
aku tak igt langsung stroller dalam stor...aritu bwk keluar kejap...
nak harap kan dia igt....bertuahhhhhhh :P

bukan kata igt kat tengah jalan....
dah sampai puncak genting tengah nak masuk parking baru teringatttttttttttttttttt
huhuhuhuu dah kurang mood disitu...dok pikior nak kendong aisya....ngn barang2 lagik
aku siap bwk selimut aisya kot la dia sejuk tak tahan kan


gilir2 la dukung...sakit tangan sampai ke arini...sib baik aisya kurus jer ..lain kali lupa lagi :P


aiman buat2 terkejut pulak....dah berapa kali ko jejak sini aimannnnn


dah besar anak aku rupanya....aku dok igt bawah 76cm lagik kekekekek

punya nak ngelat ticket kanak2...amboi kanak2 pon mahai jugak..beza rm2 ja ngn dewasa..igtkan separuh rege ke


aisya jer tak kena bayar..

kami amik indoor saja..mamandangkan kat luar mcm nak hujan dah gerimis sikit2
rm30 /adult .rm28 /kanak2

bajet main bg berbaloi amik tiket tu :P

4 comments:

feeza said...

hehehe...tulah skrg ni pun kalau nak jalan2 kena bw stroller...kalau dak abah dia lah dukung...mak dia kalau ada beg kendung ok lagi..

JJay said...

aku dapat bayangkan betapa beratnya nak dukung aisya..
aku penah kena..pi langkawi...ayesh dukung sepanjang masa..kecik lagi, mmg tak reti jalan pun..nak patah tangan aku n rezal..hehehehe

genny da bomb said...

tadak plak leh sewa stroller kat atas tu??hihi..kot2 cam alamanda ke..

aaa tak sanggup aku kalo kena dukung sepanjang masa...huhuhu

mama uzma said...

inilah yg iena ngan en abg tanggung hari2 kak klu berjalan..x de maknanya uzma nak duk dlm stroller tu walaupun mmg bwk setiap kali kuar...


kak...
ok tak cuaca kat sana...??
ingat nak bwk gak uma berjalan cuti ni sbb x balik kampungkan...family iena semua gi bercuti kat indon..geram2...!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin