PEMBAKAR SEMANGAT BLOG IKAN BILIS | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, November 4, 2009

PEMBAKAR SEMANGAT BLOG IKAN BILIS

petang ni aku nak tayang iklan2 yg masuk ke blog ikan bilis aku
blog ikan bilis bermaksud bukan blog jual ikan bilis..tapi blog yg kunjungannya sangat kecil
berbanding blog ikan jerung

walaupon blog ikan bilis..tapi iklan masuk jugak..bersilih ganti..tak pernah miss..
tambah2 sekarang ni ..berderet2 iklan..
dulu ada 2-3 jer iklan meter dalam satu2 masa ..sekarang korang tengok lah sendiri
tapi bayaran dia sikit jer la..dah visitor pon cepoet jer kan...
cuba bayangkan income org yg beribu2 visitor tu...masyuuuukkkkkkkk

iklan2 ni tukar2 amik masa sekejap kat bwh..sekejap kat atas..sekejap kat tepi
adakah ni strategi baru nuffnang..tak tau lah kan


ok..ni contoh iklan bermeter yg tengah running... (ni saya explain sbb ada org dok tny mcm mana iklan2 ni kan)
iklan ni dia ikut kempen..berapa lama depa nak sewa kat blog kite tu...
dia bayar ikut brp org masuk blog kite ni haaaa...kalau org tu klik..dpt la bonus kat kite ni lagik
so korang..klik2 la iklan tu....membaca sambil beramal ..dapat pahala :)




bila habis kempen..iklan tadi masuk dlm meter earning..so duit tu dah masuk ke total earning kite..boleh la nk cashout


kalau iklan CPC ..cost per click..yg tu iklan bergantung dgn org utk klik2 iklan kite tu..
kalo tak klik ..enggak ada sen nya...gitu la storinya serba sedikit ..

jadik...utk blog2 ikan bilis mcm saya ni..jgn la giveup...sikit2 lama jadik bukit..hehehe
buleh la buat beli lipstick sebatang 2 batang kan...

malu gak saya tayang bayaran yg seciput jer bayarannya hehehe :)
nnt kalau dah banyak saya tak mau tayang lagik hahahahah..jahatnya

6 comments:

feeza said...

ikan bilis harga kat pasaran pun mahal..hehehe..
ala..biar sikit2 nnti2 jadilah bukitnya...

Iena said...

blogger dr blog ikan bilis dtg klik2 iklan kat blog ikan bilis... ko hengat blogger jerung nk dtg klik ker iklan kite yg hanya blog ikan bilis ni???

org berbudi, kite berbahasa... :)

shaifulsafar said...

banyak juga tu ana... bukat setakat lipstick... beli beras siam AAA pun lepas...hehehehe

nuffnang saya setakat lepas untuk beli ubat gigi jer....wakakakaka...

KV said...

akak punya laaaaagi la seciput. Tp tetap bersyukur. At least ada jugak kan. Bukannya bermodal pun.. hehe

Mak Su said...

sikit2 lama2 jadi bukit-bukau, klu maksu terserempak insyallah maksu klik :)

kirana said...

feeza,
bila jadik bukit..nak tarah nya cepat ajer

iena,
hahahha.amboi koooooo berbudi yer..sama2 la kite membalas budi ekekke


shaiful,
hihii ubat gigi cap apa :P

kv,
ya la..saja2 sambil2 org kata

maksu,
serempak jgn buat tak nampak :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin