MENIMANG ANAK DI TEPI PANTAI | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, November 4, 2009

MENIMANG ANAK DI TEPI PANTAI

entri harini bersubjek timang2 anak

timang tinggi2..sampai cucur atap..
belum tumbuh gigi..dah pandai baca kitab..


control ketaq kaki nak timang lagu ni


gambar aku timang ni nak letak banyak sket..sbb penat oooo nak lambung2 anak
pastu nak capture gambar tu susah nak bajet2 ..dah la pakai hp camera ja kan
gambar asben lambung2 tak dak..sbb aku amik tak jadikkkkk ..byk kali cuba ..gagal
hiks..sekalik tu asben lambung lepas tangan terus ...aku yg menjerit nak sambut aisya..

satu!



tinggi lagik!


dan lagik!





aaa dah2..letih mama aisya oooiiiii...



kite duduk tengok ombak lak yer....
nanti lain kali kite datang main2 air lak ..
sesi aiman menjiwai pantai pulak
menulis puisi ke aiman..



sesi bapak menunjukkan kehebatan

sebelah tangan jaaa tu...hehehe
control2..nampak mcm ringan..tapi berat jugak tuuuuu


sapa tau pantai apa ini?
pemenang bakal menerima percutian percuma di PD makan pakai tido tanggung sendiri hihihi

7 comments:

feeza said...

Nak tekalah pantai apa..tp kalau salah jgn gelak tau... Pantai Teluk Kemanglah kot.. hehehe

timang2 anak ni bleh exercise lengan dan kemungkinan boleh membakar lemak2 yg terkumpul... hihihihi

shaifulsafar said...

pantai port dickson...

Abang Long said...

Ramai orang boleh timang anak. Tapi berapa ramai isteri - isteri yang boleh timang suami ? Hahaha

k.fey said...

cess.. nak bagi adiah x iklas... tak mau teka laah.. :P

kirana said...

feeza,
teeeeeeeeettt...betul!!
sila tuntut hadiah dari suami anda
terima kasih kerana mengambil bahagian ekekkee


shaiful,
eh eh en shaiful ni.........

abglong,
hehehe boleh2!

k.fey,
datin tka perlu teka..kerna percutian di PD tidak sehebat percutian datin di phuket nnt hehehehhe

Mak Su said...

maksu pun suka ditimang2, hehehe

mama uzma said...

mmg bagus pun selalu timang anak ni kak..anak x pelat...sungguh..x tipu..klu dah x larat,bykkan lompat,biar lompat kat katil pun ok..!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin