GRILL dan AIR dah settle | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Monday, October 6, 2008

GRILL dan AIR dah settle

seminggu aku tinggalkan blog..nk update masa cuti...tapi kat merlimau tak dpt 3G lak..setakat gprs yg slow tu malas la aku nk nunggu..



so entry aku agak ketinggalan sket ler..seme org dah berepisod2 cerita raya kan..hehe aku baru nk mula....tp aku tak mulakan skrg la..next entry..



aku nk mulakan ngn cete umah aku



****************************************************

SABTU 04/10/08

balik dari merlimau..plan asal nk balik jumaat ..tp sbb nk amik gambar dulu sabtu pagi tu..so balik sabtu..jalan tak jem lagi masa ni..kul 11-12 pg lbh krg

smpai sban terus ke VH..tak balik senawang dulu..nk tgk grill yg dah siap dipasang!

simple white plain...




grill tepi

kat yard ..cam sng ja kan kalo org nk panjat umah aku..ehhee..tawakkal to Allah

************************************************

aritu kan aku ada komplen pasal air slow kat tingkat atas kan...rupa2 nya mmg mcm tu kalo rumah double storey..mmg tkt atas akan slow..sbb tekanan air rendah dari tangki atas

masa pi tgk rumah mgu2 lepas ..masa tu tgk indon dok repair defect yg aku komplen tu..ok seme puas hati lah ...sinki flow seme dh ok..pacthed work pon dah kemas ..so aku tny solution utk air slow derang akan wat cmner..jwb indon tu ..mmg tak leh wat ape..mmg mcm tu seme rumah..kalo nak jugak..kena bayar sdiri ...hmmmm..so kami pon upah ler indon tu buat bypass mcm perantau sepi ckp tu (yer la kot maksud bypass yg aku phm) ..meaning..derang tarik air dari meter terus..so tak yah guna tangki...tp kalo air tak dak..boleh jugak guna air tangki..kira ada 2 punca lah..

so skrg..air kat tkt atas SANGAT LAJU..best gilerrrr...upah indon tu wat seme ngn brg2 rm300

ok la..tak yah beli pam dan tak guna letrik kan..

3 comments:

PerantauSepi1306 said...

wahhhh beshnye dah saip umah kan.. bilalah agaknya nak pindah tu ;D

glad 2 hear that ur water problem dah settle juga.

cendawanintim said...

bistu raya umah baru ke idak??

NaZa said...

cantik la grill ko.. xsabo nk tunggu seme siap ni.. nk pi beraya. hihi

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin