yang bagus harus dipuji | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, September 12, 2008

yang bagus harus dipuji

kang korang kata aku keje komplennn jer kan..yg bagus kite ckp bagus..tak bagus kite kata tak bagus lah..

aku nk cete pasal thumbdrive aku ni..

ni thumbdrive aku brand PenDrive 4GB

aritu aku bg asben bwk opis ..ada keje sket nk mtk tlg dia..
so pastu dia lupa pulangkan kat aku balik..dah berhari aku baru teringat
cari2 tak jmpa..pastu bior jer la..malas nk sungguh2 mencari..benda yg dicari bukan nk jmpa sgt

baru ni..aku angkat baju..tiba2..ada benda jatuh dari poket baju asben...hmmmm dah sah2 dah masuk mesin ni..baju pon dah kering...aku dok bygkan mesti dah arwah dah pendrive aku..hhi

tp baru ni try..masih berfungsi lagi..!yehaa..selamat duit tak yah beli baru...
kira hebat jugak la ..dah masuk mesin putar sana sini..air sure masukkan ...dah tak dak penutup tu...hmmm

skrg ni mencari pendrive asben lak tak jmpa lagik..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin