BADEH our feveret | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, September 22, 2008

BADEH our feveret

aku berbuka tak makan kueh mueh..slalalu mkn nasi atau bihun me sup gitu ler..

tapiiii kalo asben beli yg ni..mmg tak leh tahan..berebut tauuuuu
berebut apa cuba teka ahha..bkn berebut kueh tu..

berebut cili hijau tu


ni kueh badeh..aku tak tau betul ke nama ni..ni asben bgtau..
ala kueh yg ada kacang dal dlm tu..
sedap...mkn ngn cili hijau ni..phewwww..slalu org tu bagi cili sket..tu yg berebut sbb tak cukop hehe..cili dia muda rangup cam tak berapa pedas sgt..tp best utk dimakan ngn kueh tu ler

kalo tak cukop gak..aku bantai jer cili padi kat umah tu...huhuhu ..asben tak brani try..
aku kan suka pedas2

7 comments:

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

huhu..mmg best...
tapi ni mesti india yg buat..
klu melayu buat lain takde cili hehe
dulu mak saya selalu buat..garing..sampai skrg tak belajar lagi...hish..
terasa lak kat tekak nie...

KV said...

ayarak...kv tak tahan pedas lo!!

NaZa said...

eh makan nn cili hijo ke? slalu aku makan cam gitu je, xpernah la nampak yg jual sekali ngn lada..

shahi said...

ana.. betul.. memang sedap makan ngan lada hijau....ana.. kalau tak silap namanyer wadeh....

NaZa said...

bukan ke vadeh? hihih

SaDi said...

sedap tau kuih tuuu... sadi pun suka... huahuahuahua..

kirana said...

nrina,
ni mmg mknan india kan ..tp yg jual ni makcik melayu..rasanya belah2 selatan kot yg mkn ngn cili..kat kedah sy tak penah lak tgk mkn ngn cili

kv,
cuba skalik..hehe

naza,
ko kunyah ngn cili tu yg sedap tuuuu...tak muak

k.shahi,
aa..rasanya pon cam wadeh gak..hehhe..asben ni pandai2 je bg nama

sadi,
kan sadi kan..sedappp.tak jemu mkn

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin