takutnya ....macam2 skrg.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Wednesday, September 10, 2008

takutnya ....macam2 skrg..

aku baru baca berita ni..ala yg kena rompak masa sahur
macam2 la derang ni..dah masuk negara org ..wat jahat lak..nk hati2 camner pon tak tau lagi lah
ni camner derang masuk ek..potong grill ker ?tgh tido maybe tak dgr kot kan org tgh godek grill..ya allah takutnya...kena pasang alarm la gamaknya...huhuh..

ada guard pon..guard pon kena ikat..ish2....
so pasnih nk masuk umah baru..taman baru..,kwsan baru..kena lebih berhati2 lah..tunggu ramai org dulu ker baru masuk...

yg aku takut tu...penjenayah ini aktif kat lembah klang dan negeri sembilan..huhuhhuu takut2...
ya Allah....lindungilah kami dari kejahatan mereka ini..aminnnnnn


***********************************************

cerita lain lak...aku baru dpt berita..kwn opis aku ..sebelah cube aku ni..merangkap kwn utm jugak..baru jer kehilangan anak sulung beliau..anaknuya meninggal dalam kandungan isteri pagi tadi..usia kandungan sudah masuk 7 bulan..puncanya tak tau pulak...nnt bila dah tenang leh la tny sket2..takut gak nk tny dia ..cian kat dia...dah anak sulung kan..dah tak der rezki namanya..

Takziah utk suhaimi.

2 comments:

Anonymous said...

tula jenayah mmg berleluasa sjk pti ramai kat sini...takziah buat kawan awk,moga tabah menghadapi dugaan.

Anonymous said...

suhaimi ni budak rembau ker

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin