"bos,petang ni... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, September 10, 2008

"bos,petang ni...

..kite berbuka kat mcD nak?tadi spital dah call kata ubat dah ada..leh colect before 10pm ..."sms aku kat asben hihi

sbenarnya saja la nk menggunakan kupon murah mcD tu..aku nak belanjer kali ni..yg murah2 aku belanjer la ehheh



aiman tak sabar2..cam dia yg posa tu..tp tak mkn pon burger tu



ni saja juadah kami hehehe..mcChiken set,milo n bubur ayam utk aiman..aiman cam nk demam..panas sket badan..so dia tak minum pon milo tu...makan bubur jer..
asben dah abih mkn dulu..pastu dia pi oder sebijik lagik burger..amboi bang...sakan sungguh makan yerrrrrr....aku sebijik nk abih pon lambat..


sebokkkk jer nk amik kamera..


ni aiman amik ...tp ngn bantuan aku lah...dia main hentam saja

pastu gi Columbia amik vitamin utk pregnancy..
balik tu aiman dah cam panas sket dah..aku bg vitamin C kat dia..kul 1 terjaga rasa bdn panas..bg ubat demam..aiman sgt payah nk mkn ubat..sib baik pagi demam dia dah baik..

2 comments:

PuteriSatu said...

wah bestnya makan mcd anak bujang nih...sukala tuh....dah besar dah aiman kan..nak jadi abangla katakan..kan aiman kan...

Jasfyra said...

bestnya makan mcd waktu buka...teringin ler plak..padahal saya bukan posa pun..hahahaha

re - ooo, tgh tunggu bonus last year ek..lambat nya dia bg kan.tp xper ar...dapat gak kan...mana tau ujung tahun ni awak dpt lagi lak binus tok tahun ni...yipppiiieeeee

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin