duwet raya! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, September 23, 2008

duwet raya!

sapa naaaakkk???mai salam ngn auntie dulu yer ..ewaahhhh cam kaya raya ja bunyinyaa

hihi baru jer dpt duit tukar ni..tahun ni tukar rm400
asben rm200 duit biru n hijau tu...utk kasi anak2 buah n kanak2
aku nya rm200 duit merah (saja wat backup..in case tak cukop)

smlm bwk kuar duit atm dgn harapan dpt duit rm50 baru2..tapi hampa huhuhu..walo pon aku tak balik beraya ..aku nk kirim jugak duit raya kat mak ayah pak sedara sebagai tanda igatan aku huhuhu..walo pon tak byk..janji ikhlas aku nak kasi kan..hehehe



tu envelope maybank..lawa jugak..soft color..

tp aku mesti menggunakan envelope co.aku n asben ..ewahhh nk nunjuk gak tu.. :P
bila lagi nk bangga ngn tmpat kite cari makan kannnnn

4 comments:

Mama Mya said...

yeey duit raya.. kita nak salam.. kita nak salam.. meh ler dekat sikit nak salam kang kita x dapat duit raya lak hihihihi

wah kita terlupa nak tukar duit baru laa.. minggu nie akan di usahakan..

buzzybug said...

nak gak duit raya... hehehe...

SaDi said...

waahhh... dah siap kelengkapan raya nampak... :)

PerantauSepi1306 said...

hehehehehe... nak duit raya gak... akak ari ni baru dpt tukau duit ;D

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin