menu semalam | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, September 2, 2008

menu semalam

ya ampunnnnnn..nk letak jugak gambar food hehehe..
tp idak ler sedap mana pon..

ni juadah dibeli di pasar ramadhan ampangan.
hujan yer smlm..so tak dpt ler nk round2 byk2..aku tgu dlm kete saja...

apam utk aiman


roti jala ..10 biji..tak abih.sbb tak sedap kata asben


nasi kerabu..dah lama aku teringin nk makan..tggu ramadhan baru beli..tp sayangnya gerai yg best tu dah tak dak la..ni asben beli jugak....aku suka ada daging bakar


daging goreng kicap..aku masak sahur pagi tadi

aku bgn kul 4 pagi tau prepare utk sahur (bangga ni hehehe)..masak nasi..wat sayur,goreng daging tu jer..awal2 ni rajin la lagi bangun kan..nnt2 tak tau la..slalu aku ni hangat2 awal nya saja..hehehe

7 comments:

SaDi said...

kat rumah saya takde bazar ramadhan, ada laa 4 peniaga je yang jual... (kawasan baru bukak)... nak tak nak terpaksa laa masak.. tapi teringin nak gi bazar ramadhan ni... nak cari popia basah!!!!!

PerantauSepi1306 said...

salam ziarah mama aiman.. sedapnye food tuh... hiks, btw, saya pun ibu aiman jugak... samalah nama anak kitakan ;D

cendawanintim said...

wahhhh, bangun kul 4 pagi masak sahur...orait ar tuh, daripada saya yang masak sebelum masuk tido!

Mommy Lily said...

sedapnye roti jala tu...selmt berpuasa !

kirana said...

sadi,
apa kata awk ja yg bukak gerai hehehe..tambahkan bilangan yg ada..
popia basah mmg sedaaaappp

perantausepi,
hai ibu aiman ...salam ziarah...selamat berposa..

cendawan,
huhuhu..tak tau la kot rajin minggu pertama jer..ehehe..mlm2 tak larat nk wat apa dah..kul 10 dah lelap

hia mommy lily,
nampak sedap ker..buleh la nak mkn.tp idak la sedap mana..kena cari gerai yg best lagi hehehe ..selamat berpuasa yer!

farah aminuddin said...

erm..sedapnye nasi kerabu.. ni wat rindukan malaysia ni.. dhla kt sini xde bazar ramadhan..huwaa

kirana said...

adik farah,
meh la balik msia hhehe...
n.kerabu tu tak best sgt...tgh mencai kedai yg best lagi ni

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin