rambut raya | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, September 24, 2008

rambut raya

senyap ja aiman bediri...

rupa2nya.....

haaaa...terlentok kat situ dah...dah letih sgt2 la tu..main tak hengat dunia...
tp aiman ni mmg suka tido diri..dia dah ngntuk dah terpejam mata pon...aku amik baringkan dia..letak bantal bg selesa..tak mau nya dia tido...jaga nanges nk bdiri jugak...

terhuyung hayang tido smbil diri kan..dah nyenyak sket..aku baringkan dia jugak

tido la sampai ke barber kat umah ni...



kali ni tak mo botak dah..aku suruh wat slope tepi blkg cam biasa jer...


mula2 nanges dia..takut ke apa ntah..pastu dah ok..tp muka still seriyes tu

aku ja tak wat rambut ke apa..persiapan raya aku thun ni sgt la ala kadar..kasut raya pon tak dak..tudung raya ka ..pakai yg ada saja...dulu2 rajin gak gi wat rambut ler..itu ini..nape ntah ..kali ni seme utk anak jer rasa

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin