Berbuka spesel sket | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, September 9, 2008

Berbuka spesel sket

spesel la bagi aku..sebab apa..sebab bukan senang kami nak saja2 pegi makan kat sini kalo tak da org belanjer ..ekekeke..bukan aper..sayang lak rasa nk bayar mahal utk mkn berbuka..yer la kan..bukan leh mkn byk mana sebab posa kan..paham2 jer la..



semalam ..aku n asben berbuka kat sini....Marriot Hotel putrajaya ,inviting dari company yg involve ngn dept aku la..
kira satu dept la turun semalam..kami ni kan user mereka..kena la appreciate user gitu ewahhh


antara opismates aku..


sapa lagi..my heroes la..tabik jugak kat asben..dia sanggup bwk aiman srg diri dari sban dtg putrajaya..sib baik la aiman behave jugak dlm kete ...taniah bang yer...
aku gi ngn opismate terus dari opis jer..asben dari sban..so bjmpa di hotel lah


mama ngn aiman..aiman awal2 jer ok..pastu mula la nak turun nk gi kat kolam..hhuhu..pantang tul ngn air..makan tanak..bila org dah balik..org dah kemas meja baru la dia kalut nak makan..mau tidak..penat main la tu...asben yg jaga dia pon penat,,dia kata aiman naik tangga eskalator tu 20 kali..hhuhuuh ..pulak tu berlari laju lak tu ..jenuh kejar..

time aku jaga aiman lak..aiman hampir2 nk terlentang kat tangga..aku tak larat kan nak naik tangga laju2..semput dah rasa ..baru perut 6 ni..pastu aiman kedepan lah naik lau giler..tiba2 dia nk terlentang..sib baik ada makcik tu tlg pegang huhuhu..


amik manisan dulu utk berbuka...makanan byk jugak....tak termakan la semua..kenyang..rasa itu sket ini sket..overall ok la..tp terkilan sket sbb langsung tak dak seafood..ketam udang besar2 ker..huhuhu..

apa2 pon org sponsor kan..makan jer la..byk ckp la...sekehhhh kan!
kami balik 930 kot..org dah pakat balik dah..buat muka tebal la..melayan aiman makan dulu..

2 comments:

PuteriSatu said...

wah seronoknya orang tu makan kat mariot tuh...

SaDi said...

waahhhh... semua org senyum sampai ke telinga... seronoknyeeee... :D

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin