"abg,aiman balik... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, September 11, 2008

"abg,aiman balik...

...lewat arini,kak chom bwk gi berbuka ngn anak dia kat sekolah"
sms aku petang smlm hhehe

...hp berbunyi"heloo..apadia aiman balik lewat?"..asben saja wat tanya lagi tu..dah tau dah akai diaaa
"iyola..."
"so..so?.."dah dpt baca dah fikiran dia ni...

mcm2 plan dia..pastu aku kata ala..lewat2 pon bkn lewat sgt..pas berbuka baru balik ..
kite berbuka dekat2 sini sudah la..kat doll tomyam ehhehe..asben ajak gi PD..cam jauh jer takut tak sempat nk berbuka lak nnt



kerabu mangga..my feveretttt

tomyam poktek


kailan ikan masin



siakap 3 rasa


telur dadar



laici..kurang ais lakkk

saja la makan lebih sket...time anak takder la nak makan dgn selesa kan...
total smlm rm61.50..huhu..aku rasa cam mahal lak utk 2 org mkn


elok jer kami sampai depan pagar..kak chom pon sampai umah dia..

kak chom mai antor aiman..masa ni ler dia kalut nak main beskal..





ngamuk tak nak masuk umah...


masuk2 jer..pas solat mgrib isyak..aku terus pengsan kekenyangan ..

2 comments:

PuteriSatu said...

adeeh sedap nya lauk tu..nak makan sedap2 gak aar...sebelum raya nih....tak dulik kena ajak papa aqilah makan sesedap gak aar....

farah aminuddin said...

tomyam poktek tu ape??

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin