VH lagi | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Monday, September 22, 2008

VH lagi

aduhh bila la nk settle ni...penat lak rasa..aku tgk org sekeliling dah reno sakan..dah basuh umah...derang tak da defect ker..ker derang tak kisah ek...huhu muskil jugak

aritu kan check air tak jalan kan..so dah report..pastu derang settle kan ler problem tu
ok settle.

baru ni gi check..(tak jadik balik melaka)
ada lagi benda yg kami tak puas hati

nampak kepala paip kat bilik air 2nd ni ..agaknya aritu tak jalan sbb kepala ni kot
pas derang wat keje bukan nk bg kemas balik finishing...geram lak rasa


aku zoom in sket..


pastu ni yg wat aku tensen jugak ni...aku cukop geram kalo jadi cmni..kat umah skrg kat sinki dapur..slalu tersumbat

ni kat master bedroom..air bertakung..lama giler nk surut tu...hish geram ni


kat tkt atas..water pressure sgt rendah..adoiiii...kat bawah laju lak..tak phm aku konsep tangki atas bumbung ni ...



tgk la shower nya..nak mandi gini tak puas nih...

aku dah wat report..harap2 dpt derang settle secepat mungkin
penat tau ...satu2 nk test..

hari ahad gi lagi test....nk tgk takut ada kebocoran paip dlm tiang..kang tak pasal2 dah plaster celing abih nk kena bukak plak..tak ke naya..

2 comments:

PerantauSepi1306 said...

ana.. air rumah baru memang selalu macam tu.. even u report pun they all jarang nak buat apa pun sebab sometime due to pressure air kat area tu.neway we must always try kan.

btw, bab air ni selalunya kita kena buat sendiri.. panggil plumber lepas tu mintak dia buat bypass insya allah air akan laju from asal. then the shower head tu kena check kengkadang becoz of the washer kat head tu tak ketat and such pun boleh sebabkan air slow jugak...

just sharing, hope it helps ;D

ANAKIRANA said...

perantausepi,
ooo ya ker...huhuhu jenuh la camni..kira ni common la ek prob ni ..ok nnt try check balik kat shower head tu
thanks for sharing!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin