kejadian di tengahari rembang | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Tuesday, October 21, 2008

kejadian di tengahari rembang

sebelum tu..penah dgr ke perkataan 'rembang' tu?hihii..tu org kedah ja kot slalu guna..aku tatau la korang paham ke tak.maksudnya=panas terik la lbh krg...


ni ada lah bekalan utk menghilang dahaga semasa site visit ewahhhh
mmg wajib bwk ni sepanjang dok gi tgk org wat keje2 reno umah....milo tuk aiman,coke utk asben ,air kosong utk aku..ada vitagen sumbat skali..

asben panggey ni peti ais kecik ..hihi..ni beg susu masa aku dok perah susu utk aiman dulu ni
best jugak bwk ni..air menten sejuk cam dlm peti ais jer..fuhh di kala tekak tengah haus..tak der la tergedik2 nk gi cari kedai beli air kan..


ni la kejadian hari SABTU baru2 ni...huhuhu dikala matahari terpacak atas kepala..kul 230 kot masa ni..masa ni lerrrrrr batteri keta ni habis!

ni kat depan kedai lampu rekalight tu..gi cari door bell ngn lampu yg tak cukop
pas beli jer masuk keta ..start tak boleh..adoiiii ngn panas2 tu..

pastu asben suh kuar dulu..dia suruh aku tgu ngn aiman..dia nk gi jalan2 cari kedai kat area2 situ
dah le mencabar giler menjaga aiman ni..berlari2 sana sini..tepi jalan tu ..tu yg bahaya tu..aku dh badan dua ni..nk lari kejar mana larat..mencabar giler!

20 min kot menunggu..tgk2...asben dtg ngn kelisa tu..sib baik!
rupanya ada kedai aksesori keta kat area2 situ..sib baik sgt2..kalo tak jenuh la jugak kan



aiman ngn tak pakai selipar..abih hitam kaki..aku tak larat nk layan dah..lantak la..
nak masuk keta tu basuh la kaki huhu mama mmg penat betui...


syukur jugak bateri tak habis masa aku bwk keta ni huhu..sib baik2...
tp tu la..mmg dugaan betul la..masa time kite tgh kalut nk cari barang..masa tu la nk jadi..dah la org dok tunggu nak pasang kan..

1 comment:

Puteri Satu said...

dugaan nak masuk umah baru ni Na..hiks...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin