on deepa holiday | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, October 30, 2008

on deepa holiday

ISNIN-cuti deepavali..best2..leh rest lama2 sket..
plan nk ke macy tak jadi...sbb cam tak sanggup nk bwk aiman ramai2 nnt k,at macy tu
dan sah2 la aku mesti tak leh beli apa2 punya nnt

tgh besiap2 nk kluar..sally kwn lama aku call nk dtg raya umah!
hehee..pastu aku kata nk kluar dah..baik aku gi umah dia la..nk tgk anak dia skali..
ok set!

sblm tu...dlm keta..
"abang nk bekfes mana ni"
dapur i dah lama tak berasap yerrr..


pusing2 cari kedai mkn kat sban..asben bwk nk try tmpt baru ..tp penuh la pulak
dah kul 10 lebih dah ni...last2..pi A&W lah..senang sket.
takder org pon lagi..kami org first agaknya..duit kecik pon tak dak exchange

ni asben's ..aku terliur giler tgk rootbeer...tak tahan..minum jugak ler..
geram tau asben ni..suka beli air gas..dlm peti ais pon dok ada .sgt la menggugat iman



budak ni tak yah cete la kelasakan dia kat dlm ni...oder beary meal set kat dia..tka mkn pon..




ni aku punya..mkn ni jer dh kenyang giler..smpai tengahari pon tak lunch


pas dah penuh perut..baru gerak cari umah sally..
sally mmg fail la bab bg map..hihihii...haru sungguh..sib baik tu umah mil dia..kira leh accept la jugak dia tak tau jln sgt ehheheh





sampai jer..sally angkat mee goreng lakkkkk...kali kedua kata nya dia masak mee goreng..
maka terpaksa la aku gagah makan jugak utk tidak menghampakan tuan rumah..
sedap la ko masak sally..hehe..ok la kire ut kali kedua kan


sally dan babynya..nur fakhrul nisa..7 bulan
makin seri la muka sally...makin putih dan licinnnnn..seri ibu kott nooo
pastu misi mencari beg lagi..hehee
terus zasss ke sban parade..masuk parkson..jmpa beg ..dgn harga berpatutan..
terus angkat..dan kluar parkson..tak sempat den nk merayau..cam biasa la...ada putra ku itu
seeee..aku tak letak gambar aku kan..hehehe..sbbnya ana dah mokmok..ekkeke..tp sally kata aku tak naik sgt badan..ko sallyyyy saje jer ekkkk

1 comment:

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

uih..makan kat luar je ye...best sgt kan..

smlm baru makan kat McD..pasal budak2 ni nak mainan je hehe..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin