kicthen cabinet phase 1 | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, October 21, 2008

kicthen cabinet phase 1

ermm kc aku baru start keje2 concrete...
nni derang wat hari apa ntah..petang dah kot masuk wat..aku tak penah bertembung ngn kontraktor ni..sbb dah bg kunci..so suka ati derang nk masuk buat bila



tile utk table top aku dh gi pilih..aku amik color hitam..sbb minat color hitam..huhu mmg gelap la jadi dapur aku nnt..tp tak tau la cina tu approve ke tak pemilihan aku tu..
sbb dia suruh pilih tile yg rege rm18 atau lebih sket utk rege skpg..aku pilih yg rm23 skpg..



kat bhg kosong smpai dinding ujung tu nk letak peti ais dan microwave

hihi...aku ni ada rupa cikgu kot..aku tak bgtau pon keje apa..pandai2 jer cina ni tulis cikgu rohana
hihihihi..(klik pic utk tgk tulisan dia tulis cikgu tu hihi )

3 comments:

cendawanintim said...

part deco nanti mesti laaaaaagik syiok kan..

PerantauSepi1306 said...

uishhh tak sabo nak tengo hasilnya ni.. jgn lupa hapdets tau..

btw ana.. satu lagi tips 4 u.. nanti bila dah siap reno semer jgn lupa tukau kunci umah or kunci magga ye.. bukan apa.. dah kita serah kat depa pegang takut gak depa wat duplicate dan later jadik kes pecah umah.. better to avoid than to cure

kirana said...

cendawan,
semestinya...ehhe..decor part dinanti2kan...ewahhh

perantausepi,
thanks for ur advice...take note!tu la dok takut jugak sbb bg kunci tu..kalo tak bagi..nyusahkan kite lak nk kena ulang alik pegi bukak pintu

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin