last week's story | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, October 30, 2008

last week's story

last week kira tak bizi sgt..sbb tak der org wat keje kat VH..

so leh la releks sket ahad & isnin tu


AHAD pagi..

Brunch @ jusco





suamiku ngidam bihum tomyam siam kat old town WC



aku pon suka gak..hehe..rasa cam maggi tomyam jer kot..tp sedap lak rasa

asben mkn separuh..aku mkn separuh



ni untuk aiman...dia suka sgt..lembut giler kan..

nak2 yg chocoreo tu..aku pon suka



ni aku punya..mahai lak rasa n.lemak ni..rm7.30 ...sedap tu sedap la..

tp idak la aku teringat2 nk makan ...aku mkn separuh..pastu asben abihkan..

hehe biasala tukar2 makanan ni.....

blackcurrant ..asben's ...mine..mocha..sedaaappp


pastu masuk jusco nk carik travel beg..nak ke bali nx week kan.. :)
saje nk cari beg besar sket..tak nak bwk beg byk2..nk bwk 2 bijik jer

tp sudahnya...di sini la tmpat beg tu huhhuhuhu..

letih tul la..mmg tak leh nk shopping sama2 tau...

aku gi tgk beg..pastu lari balik gi bgtau asben beg mana2..

pastu asben lak gi tgk beg tu...gilir2 la kami jaga aiman kat tmpt game ni


dia mmg tak mo gerak lgsg ..

masuk jer jusco..terus tarik tgn lepas dr pegangan kami

terus lari ke sini...jenuh bwk lari tak nak bg dia nampak tmpt game ni huuhu


habis ler rm15 ..2 jam kat sini


asben la main ngn dia..aku gi cari2 baju ..tp tak jmpa bekenan

nk cari kasut pon sama jugak...huhu tak jmpa yg bekenan di hati

pastu terus angkat aiman..meraung2 pon buat bodo jer
masuk kete ..senyap la dia..
pastu balik rumah...rehattttttttttttttttt
besnya!

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin