tak sanggup tengok diriku.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, October 22, 2008

tak sanggup tengok diriku..

kata tak sanggup tapi pi tepek gak gambo diri sdiri ekkekekkee

ni gi open house umah PK kuala pilah (PK=pengurus kawasan).
kebetulan umah dia ngn umah baru kami tak jauh..singgah ja la sementara keje2 pemasangan lampu siap..

ya allahhhhhh...gemuknya aku..tak sanggup!aku dh bgtau asben..jgn amik gambo ku lagi pasnih..
tak sanggup nk tgk huhuhuuu

aisehhh..tak nampak depan umah lak..ni umah kat Garden City Homes..kwn asben tu kata derang nk beli VH jugak mula tu..tp dah habis..ehhehe..sib baik aku sambar awal2

derang pon baru pindah 3 bulan..so ni jer landscape yg ada....hehe

dalam rumah..asben snap ini jer..segan maaa nk masuk snap sana sini..
tak rapat sgt kan...
ekceli aku suh snap LCD samsung tu...hehhe

5 comments:

KV said...

takpe, gemuk org peknen, comel jek.

Shais said...

lepas nie boleh diet.

mazzuana said...

ana, aku tgk samsung lcd tu kat jusco smlm RM1999...murah je..moh beli..hohohoh

buzzybug said...

laaa... kalo orang pregnant kurus tu pelik laa plak...

kirana said...

kv,
huhuhu..tak sanggup gak tgk.. :)

shais,
hehe..mmg nk diet sakan la..wahhhh ckp jer ni..huhu..

mazz,
murah tu..kat senQ rm2099 tp apakan dayaku.alfulus sudah abis

buzzybug,
amboi cik niza ni!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin