rumah terbengkalai | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, October 23, 2008

rumah terbengkalai

ni rumah yg kwn aku beli

dan lagi berita kat sini

agak2..korang sapa nama pemaju tu?asal ler reporter tu tak tulih jer nama ..kang aku dedahkan kat sini kang...hish aku lak yg geram..bior la dedahkan jer..bior org seme tau pemaju ni buat naya kat org...

so kwn aku ada mintak opinion jugak..nk stop payment atau nk teruskan....
ermmm ...sbb dah byr hampir separuh katanya..kalo tak stop pon nampak cam tak da harapan nak siap..byk sgt ding dong ding dong depa ni..

dah 5 thn tertangguh tu...
pendapat aku..better stop ..bior rugi sket dari rugi banyak..

pendapat uols cmner?ada sesapa experience gini?

1 comment:

amizah said...

ye laaaa....akak pun t'kene gaks...akak beli rumah kat ukay bestari...projek t'bengkalai sampai skrg....kwn u tu mesti projek talam nie...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin