rumah ku kena serbu | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Wednesday, October 22, 2008

rumah ku kena serbu

hari jmaat..asben dpt call dari ipar ke mak ntah..
tanya nk join derang beraya kat kl ke tak..
sudah tentu la jwpan kami tidak kan..sbb hal umah la kan..sedia maklum yg tu

sabtu ..tak dak call..ekek..selamat..
ahad ..tiba2 petang tu asben dpt call dari abg dia..hihih ..sengeh jer asben jawab
sbb dah tau dah....derang call tu nk serang umah kitorang la tu..huhuhu




gabra kejap kami ..hehe..yg plg gabra aku la..nk masak jamu mkn apa hehe..call kul 445..kul 530 katanya nk smpai..

aku terus amik tudung pakai nk gi umah bbsitter...nak upah masak goreng bihun 2 bungkus..
mesti korang gelak kat aku..nk goreng bihun pon kena upah org huhuhuh

aku takut la nk jamu org..takut tak sedap..kalo utk diri sdiri aku brani ja masak..



bila call tny balik..brp prg nak dtg..nak bajet utk masak kan..
abg ipar kata tak yah masak..masak nasi jer utk 15 org mkn..lauk pauk derang bawak...

huh legaaaa aku dengar...terus hilang gabra..ekekeke
asben lak bergegas2 kemas umah ..buang itu ini.sapu itu ni...dan2 urat saraf rajin dia bekerja cergas ..bagus2...aku goreng ler makanan segera yg ada..nugget..sosej..fries...standard la kalo mai umah aku..itu mesti ada aku jamu punya....ekekke

makan pon kena gilir2..ekeke..sbb apa..meja kecik..pastu pinggan aku dah pack masuk kotak..
ada la 8 bijik jer utk mkn nasi..gelas2 pon dah pack..yg mana ada ja aku bwk kuar..
sbb tu la kami tak jemput org dtg umah raya kali ni ehhehe

umah setingkat ja kan..penuh la umah aku kalo derang datang..ni baru 4 keta ni..belom seme datang lagi..nnt dah duk umah baru leh la budak2 ni main kat atas jer..

camner la aku nk handle open house ni hehehe.yg ni pon aku dah rasa penat..may be sbb badan dua kan...

3 comments:

NaZa said...

masak mihun pun upah ke? hahah... xpe2. umah baru nnt mesti leh masak best2 sbb dapur mahal tu. muahahah...

aku leh masak 1bungkus je bihun sbb kuali kecik. klu 2, kena masak 2x. penat2..

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

huhu..mmg parah klu serbu ramai2...kene bitau seminggu baru bleh pasal kat rumah ni brg ciput gak selalu..beli utk makan 2 org je..

jgn kata tengah mengandung...tak mengandung ni pun penat nak layan tetamu apatah lagi tgh ngandung ye tak...hehe...

ANAKIRANA said...

naza,
ko gelak kat aku yer...huhuhuhu


nrina,
penat..sib baik tak terberanak jer ekkekeke

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin