kepulangan yang dinanti | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, October 13, 2008

kepulangan yang dinanti

ewahh tajuk masih berbaur raya lagi ..aci la ..syawal tak abih lagi..

putra aku dah balik!!sabtu malam..bbsitter datang anto...
sblm tu aku call nk gi amik..tp anak dia bwk gi beraya lak..so pas balik tu dia dtg anto lah.
aiman tgk2 aku..terus diammm...sedih mata dia..cam nak nangis..agaknya apa yg dia pikir la kan..

rindu tul kat budak ni

masuk2 umah tu..dok kejap jer..kuar tolong bapak sidai baju tu...
rajin anak teruna i ni hihih...

tp kerajinan dia tu melambatkan keje org lagi ada la...tak pa la aiman..baru balik kan
mama nak marah2 pon tak smpai hati..hihi..

pastu mama bagi makan eskrim hehehe...bahagia la budak dpt eskrim kan
sambil meniarap mkan tgk tv..baguih sungguh...sapa ajar ni mkn smbil meniarap!




tak sempat nk update entry...penat sgt this week...wiken yg sibuk!

3 comments:

Mama Mya said...

wah rajinnye yer aiman.. leh wat calon menantu nie hehehe

NaZa said...

nnt dah pindah umah, mesti susah bbstr aiman nk pinjam2 aiman kan.. sian dia..

kirana said...

mama mya,
kdg2 rajin ..kdg2 malas hihi..ikut suka dia jer

naza,
tu ler tu..dia dok sedih tu..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin