my mom's Makmur cookies | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, October 14, 2008

my mom's Makmur cookies

ni la dia...my feveret kueh raya...
air tgn mak saye!


kueh makmur ni tiap kali raya kena ada..aku suka sgt2..kacang kat dlm tu mak aku wat rangup sket..phewww sedaaap..

tahun ni tak balik raya..so call mak suruh kirim kat akak aku jer ..
tu yg wiken aritu gi amik umah kak aku tu..
kueh raya dh habis sbnarnya..tp sbb aku ngidam...mak buat jugak la 2nd round

5 comments:

PerantauSepi1306 said...

wahhh sedapnye nampak kuey tu.. ni pun peberet ai gakss beshkan bila geget rasa kacang kat tengah tuh.. yummmssss

U.Lee said...

Hi Kirana, wow, first time saya tengok these cakes. They sure look good.
Ada lgi? Bet will taste good with coffee too.
Nice blog you have. You keep well and have a nice day, best regards, Lee.

SaDi said...

sedapnyeeee... anak sadi pun suka... huahuahua... nnt dtg blog sadi yek... ada TAG menunggu... ;D

rynas said...

saya pun suka banget kuih nie..ttp kkak yg rajin buat. ehhh..ana awak selalu raya balik satu kg jerr ekkk...

kirana said...

perantau sepi,
aa mmg best..mkn tak leh bukak mulut hihi

lee,
thanks for drop by.
mmg sedapppp...

sadi,
oh tidak..kena tag huhuhuhu

rynas,
aa..saye balik satu2 jer..tak larat nk kejar 2 negeri..jauh...cuti panjang tak per la,,

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin