toys | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Monday, October 13, 2008

toys

saja nk kepoh gak....aku bukan nk jual benda ni..
tp nk bgtau la kat kawan2 aku kot ler nk beli..aritu aku tgk kat GIANT senawang
harga benda ni rm4+ jerrr ..ada 2 kotak je tinggal

sbb kwn aku penah bgtau..(geni) dia beli rm79.90 dan juga ada jugak rege kat parkson rm89.90 kalo tak salah


aku beli kat warehouse..of course la murah dari rege2 di atas..tp dgn rege kat GIANT tu tak byk beza la..kira kalo nk beli tu boleh la..berbanding nak gi berebut2 kat warehouse tu


secara tak langsung aku telah mempromosikan giant la pulak...tidak tidak...aku tak dak sbarang kepentingan tauuuu

5 comments:

Anonymous said...

zahran dah ada toy tu...mak ngah dia kasi masa birthday ritu...pape pon kalu ada toy yg murah2 lagi..sila warwar kan yer...stok toy zahran sgtla sikit..sian dia

NaZa said...

aku rasa 39.90 kot.. aritu aku ada pegang gak, pastu si fakhry xmoh lepas.. tp kekangan duit la.. lain kali beli. kekek.. kete menan yg kite beli kt matel dulu rm40. kt jusco rm100++. kt giant 35.90 je..

farah, s. said...

aik apsal harga sgt jauh beza?? huhu

cendawanintim said...

wahhhh, duta giant tu...

SaDi said...

waaahhhh... baik punye promo... nanti GIANT kasi discount bila jadi model.... huahuahahahauhau

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin