EHEM2...saya ada gadjet baru | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, August 31, 2009

EHEM2...saya ada gadjet baru

heheheh..kali ni gadjet elektronik pulak..bukan gadjet bibik lagik yo..

saya nak senyum sampai telinga

asben belum bwk balik lagik

tak sabar tul

selamat menyambut hari merdeka Malaysia!


dah..aku nak gi lipat baju skrg.... tengah senyum lagik :)

7 comments:

buzzybug said...

handphone kah? hehehe...

kak ana bukan geek sangat pun nak ada gadget canggih2... ehehehe...

genny da bomb said...

hp,laptop,iphone...hehe best la tu dpt gejet baru..ilang dah merajuk..tak rasa nk lari umah lagi ka hahahaha

mmmmmkay. said...

salam akak, saja singgah sbb nama kirana tu :)

suka yea?
hehehe

selamat berpuasa brsama anak2 yg cute tu eh :)

kirana said...

niza,
hahaaha jangan jelesi sama saya buk

geni,
amboi geniiiii ...hihii..tektik jer tu haahah :P


kay,
salam...singgah2 la selalu ahak!

my little family said...

:-)

mama uzma said...

betui ker handfon kak...
klu btui..sama lah kita..
En Abg belikan yg baru..suka2..!!

buzzybug said...

tak jeles. cuma terkejut la kalo kak ana ada electronic gadget yang geek2 je yang beli... hehehe...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin