VIRUS TUDUNG DAN PETUA AWET MUDA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, August 6, 2009

VIRUS TUDUNG DAN PETUA AWET MUDA

semalam naza kata aku dah terkena "jangkitan kuman tudung "
ermmmm berjangkit ngn sapa lagik..

oleh itu sila bagi laluan saya syiok sendiri menggayakan tudung deZahra ni (jiji aku promote lagik ni....tak dak komisen kahhhh??? )

gedik ok nak amik gambar dalam cermin....haha cermin dah la berkelarah..tak penah cuci pon..
jarang2 guna pon...setakat nak tengok celah gigi ada apa pas makan :P

fokuskan kepada pembentukan awning pada muka...ish sangat sedap meamakainya
yg turqois ni saiz L ..kain cotton ..ringan sket dari lycra,tapi suka lycra lagik la..berat sket
labuh mmg melebihi dada..buleh nak tarik2 pin ..tak jadi singkat la
ok dah..orang lain dah lama pakai ..aku baru nak berjinak..hihi
ok abg..pasni buleh sponsor selai???tengok saya tak selebet kannnnnn...kemas dan anggun gitu...tudiaaaaaaaaaaaaaaa hahahah jgn muntah color tudung aku yerrrr :)


ok berbalik kepada petua awet muda,
ni aku baru tau jugak ni..pagi tadi baru tau..kak ana tukang urut yg urut aku pas bersalin tu..bgtau kak su bukan nama sebenar..petua nak awet muda...dia kata..ni bukan senang kak ana nk bgtau kat org ni..
ni aku sebarkan lak..sejauh mana kebenaran dan keberkesanan aku tak tau yer ...aku pon tak penah buat
dia kata...dia kata yer..bukan aku kata hihi
"selepas bersama dengan suami...jangan lupa menggeliat,luruskan2 badan..bagi urat2 betul balik" hiks..tu jer petua dia :) ..senangkan
petua ngn makcik mun..aku belum korek lagik..tak pegi urut lagi pon...tiada kesempatan..
sapa ada petua2 lagik yg senang nak buat..sila la share...knowledge sharing katanya

14 comments:

genny da bomb said...

cukup cukuuuppppppppp...huhuhuhuhu..terpengaruh dah aku ni haaa...cam cantik plak terbentuk tu...aduilaaa..the curve pun tak penah smp nk pi jenguk..mcm aku cakap la..aku ni susah nk beli online hihihi

contactlens said...

virus tudung..kira lg okla dr virus h1ni...
jap...kak ana tukang urut tu kelihatan awet muda tak??klu iyer....hmmmm

Iena said...

harus wa praktikkn petua awet muda tu! senang bangat!!! ;p

dekja78 said...

cantik2...rase mcm dh kena jangkitan virus tudung lah...ana nk order satu

PuteriSatu said...

waaah..sakan dezahra cik adik ni... akak de pasar malam jekla...ahaks....

Mummy Dasy said...

hahaha betul ke petua tu?
hih cuba ah nnt

my little family said...

klu akak la bt gila beli tdg ni..rsnya mau pengsan suami akak nanti..hahaha

Amna Faqiha said...

kena jangkitan virus tudung tak apa..tak berbahaya sangat...jangan terkena jangkitan virus H1N1 sudah (mintak di juahkan..)

shaifulsafar said...

tudung cantik + good info.

tq for sharing....

"Al ilmu bi la amalin, kas sajori bila samarin...." :-)

mama uzma said...

kak
mmg cantik la tudung tuh terbentuk..huhu...

rasanya tgk pada raut muka jugakkan..jeles ahh..

mama uzma said...

ehh lupa lak...
thanks info awet muda tuh...

mcm klakar lak baca..hihi..

bie said...

tu cermin nk tgk bos lalu blkg ke x ekekkee...abisla kena jangkitan virus ni...:-D

cikda said...

ana..
cantik gak warna tudung hg tu..
aku sll gi beli kat jln tar jek..last weken skit lg nak terserempak dgn mogok jalanan tu..sib baik dpt tau awal..

kirana said...

geni,
hihiihi...ada lagi menyusul..nak ke aku tayang?

contaclens,
k.imah dah terkena jugak..antibiotik dia tak berkesan hehehe

iena,
gud luck!

k.imah,
hihihihiihhi tak kebal jugak nampaknya


k.puteri,
sy tak sempat tak gi kedai fizikal..
pstu dh minat lama..dok aim hehe
pastu kan..sy ada jmpa tmpat dealer2 amik tudung murah..tp tak sempat nk pegi lagik


mumydasy,
tak tau ler..tgu ler aku 50 thn nnt..kot nampak cam 30thn ..hehehkira berkesan la kot :P

k.ayu,
hehehe...sy ni pon sama kak oiii...dia tak bebel skrg..tp nnt kendian2

amna,
yer2 betul2..hehe..bahaya jugak tau..habis duwettttt
huhuhhu

shaiful,
apa lagi..pi la wat srprise kat wife 5 lai lagik

apa maskud ayat bwh tu..

mama uzma,
tudung tu mmg ikut muka org pakai..
info tu tak tau la jadi ke tak yer..kite sampaikan jer

bie,
aaa cermin pandang belakang
heheh semalam dah tempias dah tu virus

aida,
hang sempat pi tak pa la..aku tak dan wehhh..pulak tu ngn keadaan skr gmmg tka pi la

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin