OLE2 DARI PAHANG ... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, August 17, 2009

OLE2 DARI PAHANG ...

suami ku pulang dengan selamatnya
tapi dia cam ada batuk2 lak skrg..haihhhh..mintak simpang

meh tengok ole2 dia bwk pulang...biasa2 jer la...apa nak harap sgt sang suami membeli belah
tapi kira reti la jugak nak membeli benda2 gini

tenggiri jeruk...ni org masak goreng jer kot ek?
heh aku lak yg gelabah tak reti nak masak apa



keropok lekor..pahang
sotong bakar..sedappppp
keropok2..ni org tnb pahang bagi
short utk aku dari tioman..hihi hijau yerrrrr
utk aiman
untuk aisya enggak ada....sian aisya kan kan
dia kata tak dak saiz utk aisya..utk aiman ni pon besar jugak
dan
ada satu benda yg sgt istimewaaaaaaaa
ole2 paksa rela
hihihihii
tungguuuuuu.. **happy**



dan aku jugak baru tau..pulau tioman itu di pahang...aku ingat selama ni terengganu
kecian kat aku...

10 comments:

NaZa said...

ni geografi dapat berapa ni? :p ada ke kt tganu.. tu pulau redang or perhentian la..

contactlens said...

ole2 dh dpt...keropok2 kena la goreng ke aper....gadget bercuti pn dh ada..tp sian aisya utk dia xde...
ape dia ole2 paksa rela tu???hihih

mama uzma said...

wahh...
short tuk akak ke tu...
hihi..ganazzz.....

alaa2..
sian aisya nye x de...

my little family said...

suke la tu cik abe dah balik..hehehe

genny da bomb said...

aku plak ingar desaru kt ganu...hahha..sbb cam sesuai je nama tu utk tmpt kat ganu hahaha..

apa ole2 paksa hang tu..keja kena paksa ja laki hang ehhee

kirana said...

naza,
geog dapat A hihiiih
malu2

contaclens,
tunggguuuuuu hihi

mamauzma,
tak per..nnt mama beli bnyak2 kat aisya

k.ayu,
haihhhhh awat tak suka lak


geni,
hihiiih hang ni..desaru tu kat johor..yg tu aku tau :P

hiks..teror hang teka nooo
ala bukan selalu aku pau

AyunasiA said...

lerrr kalo ingat johor aku leh terima lagi. nih, terengganu???

cikda said...

ana..
aku dlu pun pikir tioman tu terengganu..

kirana said...

ayu,
ntah la...aku dok igt pulau2 seme kat ganu hehehhe

aida,
hiks..sib baik ada geng senasib aku

hahaha

buzzybug said...

kite ingatkan short tu Aiman yang punya. hehehehe...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin